Trei dintre cele șase regiuni în care operează Herbalife Nutrition – Asia Pacific, Europa/Orientul Mijlociu/Africa (EMEA) și America de Nord - au înregistrat de asemenea recorduri în materie de vânzări nete anuale proprii. Și vânzările nete raportate de companie în al patrulea trimestru au crescut cu 15,6 procente comparativ cu cel de-al patrulea semestru al 2019, o creștere care se traduce în 1,4 miliarde de dolari și un record în materie de vânzări nete înregistrate în al patrulea trimestru în istoria Herbalife Nutrition.
La nivelul celor cinci cele mai mari piețe ale companiei, SUA, India și Vietnam au înregistrat o creștere de peste 10 procente în materie de vânzări nete.
„Din perspectiva cererii, activitatea noastră este susținută de tendințe pozitive în rândul consumatorilor într-un context care este mai deschis ca oricând la ceea ce oferim noi. Credem că persoanele din întreaga lume se concentrează din ce în ce mai mult pe consumul de alimente sănătoase, bogate în surse nutritive și suplimente. Mai mult, cei care sunt în căutarea unei oportunități financiare, consideră modelul nostru de business ca fiind atractiv”, a declarat Herbalife Nutrition CEO John Agwunobi.
Anul trecut, Herbalife Nutrition Foundation a donat 4,47 milioane de dolari global pentru a ajuta comunitățile locale. De asemenea, tot anul trecut prin inițiativa Herbalife Nutrition Zero Foamete, compania a oferit aproape 700.000 de mese copiilor și familiilor, a donat peste 800.000 de porții de produse Herbalife Nutrition comunităților defavorizate și a oferit suplimente alimentare importante și educație în materie de alimentație pentru peste 87.000 de beneficiari cu scopul de a reduce deficiențele nutriționale și a sprijini dezvoltarea sănătoasă a copiilor.