Lectură de un minut

13 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Henkel scoate pe piață gama de produse sustenabile Pro Nature pentru brandurile Bref, Clin, Pur și Somat

Anca Olteanu

Henkel lansează gama Pro Nature, dezvoltată pentru brandurile Bref, Clin, Pur și Somat, care conține ingrediente din surse naturale regenerabile și ambalaje din materiale reciclate și reutilizabile.

Produsele conțin ingrediente obținute din surse naturale regenerabile în proporție de 95% - 99,9%, ajută la economisirea apei și conservarea mediului înconjurător, cu 0 % fosfat de parfum și colorant.

Ambalajele sunt obținute din materiale reciclate (plastic - coș 100% reciclat 100% r-PET sticle, 100% carton reciclat/Somat) și pot fi, la rândul lor, reciclabile. Produsele sunt prietenoase cu mediul, deținând certificare Blue Engel/ EU EcoLabel.

Companie înființată în anul 1994, ca reprezentantă a Henkel Central Eastern Europe Austria, Henkel România are în prezent peste 500 angajați, și un portofoliu compus din peste 30 mărci, mii de produse de la detergenți și produse pentru îngrijirea locuinței, produse cosmetice și de îngrijire personală și adezivi comerciali, profesionali și industriali și tehnologii. Henkel deține trei unități de producție în România (Pantelimon/ lângă București, Câmpia Turzii și Roznov).

Citeste si:
Nestlé dezvoltă alimente pe bază de plante care să fie alternativa pentru ouă și creveți

În 2020, Henkel a înregistrat vânzări de peste 19 miliarde euro și un profit operațional ajustat de circa 2,6 miliarde euro. Henkel are 53.000 angajați la nivel global.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Henkel scoate pe piață gama de produse sustenabile Pro Nature pentru brandurile Bref, Clin, Pur și Somat