Lectură de 2 minute

31 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Hell Energy lansează două noi arome pentru vară. Băuturile energizante, în ediție limitată, disponibile și în România

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Producătorul internațional de băuturi energizante și răcoritoare, Hell Energy, anunță lansarea a două noi arome de vară. Acestea sunt Summer Cool Beach Neon, cu aromă de piersică și lămâie și Summer Cool Beach Pink, cu aromă de pepene.

Băuturile energizante din ediția limitată Summer Cool au un ambalaj cu design estival, în culori vibrante (neon și fucsia), realizat din aluminiu reciclat.

CITEȘTE și despre Producătorul de energizante Hell investește 22 de milioane de euro în producția băuturilor pe bază pe cafea și lapte

Energizante în ediție limitată

„HELL ENERGY a lansat pentru prima dată ediția limitată Summer Cool în 2013, aceasta fiind cea de-a IX-a noastră serie limitată de vară. Până în prezent, designul edițiilor limitate a fost unul minimal, însă iarna trecută am decis să venim cu o noutate: ediția din sezonul rece – Ice Cool 2020 – a fost prima care s-a remarcat printr-un design inovator și captivant. Designul ediției Summer Cool 2021 este similar: foarte proaspăt, tineresc, actual. Consumatorii HELL ENERGY pot testa și se pot bucura de noile produse Summer Cool începând cu luna iunie și le pot găsi în mai mult de 10 țări, printre care România, Bulgaria, Grecia, Croația, Slovacia și Turcia, în toate magazinele unde brandul nostru este disponibil”, a declarat Márton Domokos, Director Executiv HELL ENERGY România.

Băuturile energizate HELL ENERGY conțin aproape 90% apă, zahăr granulat, cofeină și vitamine, fără adaos de conservanți. Acestea trec peste 100 de teste de verificare până când ajung pe piață, într-una dintre cele mai performante unități de producție din Europa. Acestea au un conținut de 32 mg de cofeină / 100 ml (același conținut de cofeină ca și o cafea espresso sau două cești de ceai) de produs și 5 vitamine din complexul B (niacină – B3, acid pantotenic – B5, piridoxină – B6, riboflavină – B2, cobalamină – B12).

Hell Energy a fost fondat în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat, iar astăzi brandul este prezent în peste 50 de țări din toată lumea. Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu. În 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globală care îl are în prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Hell Energy lansează două noi arome pentru vară. Băuturile energizante, în ediție limitată, disponibile și în România