Dan Robinson s-a alăturat grupului Heineken N.V. în 2005 și a fost numit Managing Director al HEINEKEN România în 2018. Dan a deținut două mandate de Președinte al Asociației Berarii României, conlucrând pentru a susține și consolida dezvoltarea durabilă a industriei berii în România.
Thibaut s-a alăturat HEINEKEN Franța în 2017, unde a fost Deputy General Manager la France Boissons. În acest rol, a coordonat un efort de transformare ambițios al HEINEKEN Franța și a generat creșterea businessului, îmbunătățind, totodată, nivelul de satisfacție al clienților. În octombrie 2020, Thibaut a fost numit în funcția de Transformation Director al HEINEKEN Franța, unde a contribuit în mod semnificativ la dezvoltarea businessului. Ulterior, în septembrie 2021, Thibaut a fost numit Chief Transformation Officer în cadrul HEINEKEN Europa și, în timpul mandatului său, a impulsionat dezvoltarea procesului de transformare a capabilităților în cadrul Regiunii Europa, coordonând programe importante și generând schimbări semnificative la nivelul businessului.
Thibaut va coordona strategia EverGreen în România, cu o abordare centrată pe consumatori și clienți, și acordând o atenție deosebită sustenabilității, digitalizării și dezvoltării angajaților HEINEKEN România.
HEINEKEN are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, sunt prezenți în peste 70 de țări, iar cu peste 80.000 de angajați. În România, oferă un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele trei fabrici locale din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Heineken România are 1.100 de angajați în România și se aprovizionează de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente.