Lectură de 3 minute

13 Jan 2022 - Știri și Noutăți

Grupul Pepco a înregistrat venituri în creștere în 2021, pe fondul deschiderii de noi magazine

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Grupul Pepco, proprietar al mărcilor Pepco și Dealz prezente în Europa și Pondland în Marea Britanie, a obținut venituri de 1,35 miliarde de euro în perioada octombrie-decembrie 2021. Discounterul a înregistrat o creștere a vânzărilor de 20% și a deschis 161 de magazine noi în țările în care este prezent.

Grupul a raportat o creștere totală a veniturilor de 20% anual, de la 12%, resimțită prin următorii factori:

  • Expansiunea magazinului a fost accelerată în toate teritoriile și mărcile de operare
  • Trimestrul octombrie-decembrie a fost cel mai puternic trimestru de până acum pentru companie, având în vedere numărul de magazine deschise, 161. Astfel, 146 de magazine Pepco au fost deschise în acest trimestru, inclusiv 55 pe principalele piețe importante din punct de vedere strategic: în Italia, Austria și Spania
  • Dealz a deschis 15 magazine noi ultimul trimestru din 2021, pe măsură ce compania s-a dezvoltat

Vânzările Pepco au fost afectate de întreruperile din lanțul global de aprovizionare, care a dus la o reducere a disponibilității produselor, dar și de o extindere a restricțiilor COVID care limitează capacitatea clienților de a face cumpărături.

,,În acest trimestru s-au extins restricțiile de tranzacționare în multe dintre teritoriile în care ne desfășurăm activitatea. În timp ce numărul total de magazine închise obligatoriu în această perioadă a fost mai mic față de anul trecut, cu circa 1%, din săptămânile de tranzacționare pierdute, un număr semnificativ mai mare de magazine au fost perturbate de restricțiile guvernamentale care au avut un impact considerabil asupra nivelului de circulație în magazinele Pepco. Aceste restricții au avut un impact semnificativ asupra nivelului de vizitare a magazinelor, deoarece includeau limite ale numărului de clienți permiși în magazine la un moment dat, care au afectat peste 50% din săptămânile de tranzacționare'', a spus Andy Bond, directorul general al Pepco.

În plus, Pepco a modernizat 363 de magazine pentru a introduce cele mai recente game de produse. Mai mult, Pepco are în plan deschiderea de noi magazine în a doua jumătate a anului 2022 și în Germania.

„Este deosebit de plăcut că, în ciuda provocărilor cu lanțul de aprovizonare și în ciuda pandemiei de COVID, ofertele destinate consumatorilor de către cele trei mărci ale noastre ne-au permis să înregistrăm performanţe solide. Credem că presiunile din lanțul de aprovizionare care au afectat primul trimestru se vor diminua acum. Cu toate acestea, ne angajăm să păstrăm prețurile produselor noastre și să ne consolidăm poziția ca lider de preț'', a mai spus Andy Bond.

Directorul Pepco, Andy Bond, a demisionat

Andy Bond, directorul general al grupului Pepco a anunțat că demisionează la finalul lunii martie din cauza unor probleme de sănătate. El va rămâne consilier până la finalul anului financiar, potrivit unui comunicat de presă emis de companie.

Trevor Masters, care în prezent ocupă funcția de COO, va ocupa postul de director interimar începând cu 31 martie. Reprezentanții grupului vor începe procesul de căutare a unui nou CEO.

Citeste si:
Decathlon lansează un nou portofoliu de produse și dezvăluie noul logo al brandului 
Decathlon lansează un nou portofoliu de produse și dezvăluie noul logo al brandului 

Bond a lucrat timp de zece ani la Pepco, din care șapte în funcția de CEO. De la preluarea postului, când lanțul avea doar 200 de magazine într-o singură țară, compania a ajuns la peste 3.500 de unități deschise în 19 țări, iar în luna mai a anului 2021 s-a listat la Bursa de Valori din Varșovia.

Grupul Pepco a înregistrat o creștere de 46% a cifrei de afaceri în anul financiar 2020-2021, ca urmare a deschiderii de magazine și pe fondul relaxării restricțiilor de izolare.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Grupul Pepco a înregistrat venituri în creștere în 2021, pe fondul deschiderii de noi magazine