Lectură de 2 minute

20 Dec 2021 - Știri și Noutăți

Grupul de modă LPP, care deține Reserved, Mohito și Sinsay, încheie anul 2021 cu 100 de magazine în România și se extinde anul următor

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Grupul polonez de modă LPP, care operează brandurile Reserved, Cropp, House, Mohito și Sinsay, prin LPP Romania Fashion, a inaugurat două noi magazine Sinsay, ajungând la un total de 100 de unități pe piața locală. În 2021, polonezii s-au extins cu 25 de noi magazine în întreaga țară și o suprafață de 26.000 mp.

Planul de dezvoltare pentru 2021 s-a încheiat în 16 decembrie, odată cu deschiderea magazinelor din Centrul Comercial Bragadiru (Ilfov) și Glass Gallery Giroc (Timiș).

Cele 100 de magazine deschise de către LPP Romania ocupă o suprafață totală de aproximativ 100.000 mp și asigură un număr de 1.250 de locuri de muncă.

LPP a deschis primul magazin din România în anul 2008 sub brandul Reserved, însă expansiunea a început în anul 2014, de atunci și până în prezent compania inaugurând peste 95 de magazine.

„Este o mare bucurie și totodată mândrie, în special în lumina contextului actual, să anunțăm inaugurarea magazinului cu numărul 100 și să continuăm să creștem în toate aspectele businessului nostru, iar rezultatele uimitoare obținute în aceste vremuri pline de provocări ne ambiționează să apăsăm și mai tare pedala de accelerație a expansiunii pe piața din România”, a declarat Alina Bistreanu, director general LPP România.

România, printre cele mai rapide creșteri ale vânzărilor LPP

România este una dintre țările din grupul LPP care a înregistrat cea mai rapidă evoluție a vânzărilor în ultimii ani și totodată una dintre cele mai importante țări de pe harta expansiunii LPP.

„Alături de Reserved, brandul nostru fanion, Sinsay, cel mai tânăr brand din portofoliul nostru urcă rapid în preferințele clienților români, datorită selecției, versatilității produselor, prețurilor foarte accesibile, dar și proximității magazinelor”, a adăugat Bistreanu.

Mai multe magazine Sinsay în România, în 2022

Brandurile grupului LPP operează în spații cuprinse între 450 și 2.500 de mp, iar planul de expansiune vizează în principal orașele mari și mijlocii, excepție făcând brandul Sinsay care este dezvoltat și în orașe mici.

Citeste si:
Polonezii de la LPP inaugurează două magazine în Colosseum Mall
Polonezii de la LPP inaugurează două magazine în Colosseum Mall

Pentru 2022 compania și-a propus să accelereze expansiunea, în special a brandului Sinsay și să depășească numărul inaugurărilor din acest an.

LPP este una dintre cele mai dinamice companii din industria de fashion retail din Europa Centrală și de Est. De peste 30 de ani operează în Polonia și în alte țări din întreaga lume, pe 26 de piețe în total. Grupul LPP administrează cinci branduri de modă: Reserved, Cropp, House, Mohito și Sinsay. La sfârșitul anului 2020, compania avea o rețea de peste 1.800 de magazine cu o suprafață totală de 1,4 milioane de metri pătrați. Oferta online a brandurilor LPP este disponibilă pe 31 de piețe. LPP are aproape 22.000 de angajați în birourile și structurile sale de vânzări din Polonia, Europa, Asia și Africa. Compania este listată la Bursa de Valori din Varșovia ca parte a indexului WIG20.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Grupul de modă LPP, care deține Reserved, Mohito și Sinsay, încheie anul 2021 cu 100 de magazine în România și se extinde anul următor