Lectură de 2 minute

07 Dec 2021 - Știri și Noutăți

Glovo aduce branduri virtuale în aplicație: Bendito Burrito, primul concept lansat în România

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Livratorul Glovo lansează Glovo Concepts, prin care introduce în aplicație branduri virtuale de mâncare, Bendito Burrito fiind prima lansare de pe piață. În următoarele cinci luni, compania urmează să aducă pe piața locală încă șase branduri.

Glovo Concepts a fost creat și lansat la jumătatea acestui an, în Spania. Glovo le oferă partenerilor săi o gamă completă de servicii -- de la numele brandului, la meniu, ingrediente, noțiuni de marketing și instruirea personalului din bucătărie.

„Ne propunem să oferim o oportunitate unică restaurantelor, și anume aceea de a-și adapta afacerile la noua normalitate și de a continua să se extindă fără riscuri. Astfel, restaurantele mai mici vor avea șansa de a se adapta obiceiurilor în schimbare ale consumatorilor și de a-și crește capacitatea de livrare”, a declarat Victor Răcariu, general manager regional Glovo pentru Europa de Sud-Est.

Orice restaurant partener care respectă standardele Glovo și deține o capacitate suplimentară de a găti poate folosi Glovo Concepts. În acest moment, peste 300 de restaurante din Spania și Italia au accesat această inițiativă. Până la finalul anului, Glovo intenționează să se extindă la nivel global și să colaboreze cu peste 1.000 de restaurante care să folosească activ brandurile virtuale, în România, Georgia, Croația, Portugalia și Polonia. Până în 2022, toate țările în care Glovo operează vor avea acces la această nouă inițiativă.

Branduri noi la Glovo, cu accent pe bucătăria italiană sau mexicană

Glovo a creat opt branduri virtuale de mâncare, cu accent pe bucătăria italiană sau mexicană, precum Bendito Burrito, The Urban Kebab, Meraki Pita, Taqueria Guadalupe și Milanesa House.

Cu ajutorul Glovo Concepts, restaurantele partenere au posibilitatea de a înregistra venituri adiționale fără investiții suplimentare și cu aceeași structură de costuri. Aderarea tuturor restaurantelor la programul Glovo Concepts este gratuită și nu presupune taxe de asistență.

Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre platformele de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot cumpăra, colecta și trimite oricând orice produs în orașul lor.

Citeste si:
e-Mobility Rentals extinde parteneriatul cu Glovo: câte vehicule electrice cu baterii interschimbabile vor folosi livratorii
e-Mobility Rentals extinde parteneriatul cu Glovo: câte vehicule electrice cu baterii interschimbabile vor folosi livratorii
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Glovo aduce branduri virtuale în aplicație: Bendito Burrito, primul concept lansat în România