Lectură de 2 minute

27 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Glovo a lansat Glovo Express și va deschide 15 astfel de unități până la finalul anului, în șase orașe din România

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, lansează Glovo Express și deschide, astfel, primul Micro Fulfillment Center (MFC) din România, la București. Până la finalul anului 2021, Glovo plănuiește să deschidă 15 unități care vor asigura livrarea rapidă pentru mai multe categorii de produse, în peste șase orașe din țară, printre care se numără București, Brașov, Timișoara, Iași, Cluj-Napoca și Constanța. 

Un Micro Fulfillment Center este un spațiu comercial special gândit pentru a oferi produse de larg consum și nu numai exclusiv prin servicii de livrare rapidă, zilnic, tot timpul anului. Primul MFC anunțat de Glovo se află în București și face parte din planul companiei de extindere a diviziei de Q-Commerce, prin care va asigura livrare rapidă pentru mai multe categorii de produse.

Cu ajutorul Glovo Express, utilizatorii vor avea posibilitatea de a comanda direct din aplicație, cu un timp de livrare rapid, până la 2.500 de produse, precum: legume, fructe, produse congelate, de băcănie, de brutărie, băuturi alcoolice și non-alcoolice, dulciuri, lactate, dar și produse dedicate îngrijirii bebelușilor și pentru animalele de companie.

Lansarea Glovo Express și trecerea în această nouă etapă de livrare la cerere pe piața din România reprezintă un moment cheie pentru noi și credem că impactul acestui nou serviciu este unul pozitiv, de un real interes pentru clienții noștri”, a declarat Victor Răcariu, general manager regional Glovo pentru Europa de Sud-Est.

Programul de funcționare al Glovo Express va fi de luni până duminică, în intervalul orar 09:00 - 02:00. Până la finalul acestui an, Glovo plănuiește să deschidă Micro Fulfillment Centers în alte cinci orașe din România, în afară de București, printre care se numără Brașov, Timișoara, Iași, Cluj-Napoca și Constanța.

Q-Commerce, răspuns la schimbarea comportamentului consumatorilor

La începutul acestui an, Glovo a semnat un acord cu Stoneweg, firma imobiliară elvețiană, pentru a investi 100 de milioane de euro în construcția și renovarea bunurilor imobiliare din orașele principale ale piețelor cheie Glovo. Acest lucru va ajuta la accelerarea extinderii infrastructurii brandului și a spațiilor de stocare și livrare, pe măsură ce mai mulți parteneri de retail se vor alătura diviziei Q-Commerce.

Peste 100 de centre Glovo Express vor fi funcționale până la finalul acestui an, în mai mult de 50 de orașe din 16 țări în care Glovo este prezent. Dintre țările în care vor fi deschise MFC-uri, menționăm Spania, Italia, România, Portugalia, Ucraina, Polonia, Georgia, Kenya, Maroc, Serbia, Croația, Coasta de Fildeș, Slovenia, Kazahstan, Moldova și Bulgaria.

Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot cumpăra, colecta și trimite oricând orice produs în orașul lor.

Citeste si:
Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate
Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Glovo a lansat Glovo Express și va deschide 15 astfel de unități până la finalul anului, în șase orașe din România