În luna mai a acestui an, Glovo a anunțat achiziționarea Foodpanda în România și Bulgaria, Donesi în Serbia, Muntenegru, Bosnia și Herțegovina, și Pauza în Croația. Valoarea totală a tranzacțiilor s-a ridicat la 170 de milioane de euro.
Tranzacția din România a fost supusă unui proces de analiză și dezbatere publică, care s-a concluzionat cu autorizarea acesteia din partea Consiliului Concurenței. Tranzacția a fost finalizată la data de 10 decembrie 2021.
În luna noiembrie, Consiliul Concurenței anunța că se teme de puterea prea mare pe care Glovo ar urma să o capete după preluarea Foodpanda pe piața din România și cerea platformei de mâncare să nu includă nicio obligație de exclusivitate în relația sa contractuală cu restaurantele.
Glovo este o aplicație de livrare în mai multe categorii și una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Fondată la Barcelona în 2015, operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Aplicația conectează utilizatorii cu restaurante, lanțuri alimentare, farmacii și magazine cu amănuntul și include, de asemenea, o categorie „orice” care permite utilizatorilor să comande orice doresc.