Lectură de un minut

28 Apr 2023 - Știri și Noutăți

Gama Unity Prosecco a fost desemnată sponsor oficial al Eurovision

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Noua gamă Invivo X Unity Prosecco a producătorului de vinuri Invivo din Noua Zeelandă, care a fost desemnată sponsor oficial al concursului Eurovision, a fost listată exclusiv pe platforma britanică Ocado.

 

Sursa foto: Invivo X Unity Facebook

Noua gamă de Prosecco Invivo X Unity a producătorului de vinuri cuprinde un Prosecco DOC și un Prosecco Rosé DOC, care vor fi prezentate la evenimentul din acest an și care sunt acum listate exclusiv pe platforma de e-commerce Ocado, potrivit TheDrinksbusiness.com.

Invivo X Unity a mai fost savurat de eurofani în timpul concursului la Alko în Finlanda, Systembolaget în Suedia, Vinmonopolet în Norvegia, Wines of the World în Irlanda, în Bulgaria, Canada, dar și în Noua Zeelandă.

Concursul Eurovision, care este cel mai mare eveniment muzical din lume, va organiza cea de-a 67-a ediție la Liverpool în luna mai a acestui an și va fi transmis în direct în întreaga lume. Se estimează că, anul trecut, circa 182 de milioane de oameni au urmărit concursul.

Unity va fi servit pe tot parcursul concursului de către sutele de concurenți și de echipele lor, precum și de către câștigătorii concursului.

Ocado Group este o companie britanică cu sediul în Hatfield, Anglia, care acordă licențe pentru tehnologia de comercializare a produselor alimentare. De asemenea, deține o participație de 50% din platforma de e-commerce din Marea Britanie, Ocado.com (celelalte 50% sunt deținute de retailerul britanic Marks & Spencer). Compania este listată la Bursa de Valori din Londra și face parte din indicele FTSE 100.

Citeste si:
Primark vrea să extindă serviciul click-and-collect în toată Europa
Primark vrea să extindă serviciul click-and-collect în toată Europa
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Gama Unity Prosecco a fost desemnată sponsor oficial al Eurovision