Lectură de 2 minute

18 Jul 2023 - Știri și Noutăți

Freshful by eMAG: Românii au consumat de trei ori mai multe legume în 2023

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

În primele șase luni ale acestui an, interesul românilor pentru fructe și legume proaspete a fost în creștere comparativ cu anul precedent. Astfel, Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a vândut anul acesta aproximativ 700 de tone de fructe și legume, de 3 ori mai mult față de 2022.

Sursa foto: Freshful

În medie, oamenii alocă peste 15% din bugetul lunar de cheltuieli pentru mâncare către fructe și legume, astfel că 1 din 5 produse adăugate în coș în aplicația Freshful by eMAG este din această categorie. Clienții au un interes crescut și pentru produsele eco, fiind comandate în special de familiile cu copii, care au o atenție mai ridicată la stilul de alimentație. Anul acesta, 25% din vânzările de fructe si legume a fost reprezentat de cele din categoria eco, în creștere față de anul precedent cu 100%.

Clienții Freshful by eMAG au comandat în acest an 300 de tone de fructe și aproape 400 de tone de legume. Cel mai frecvent, oamenii au pus în coșul de cumpărături fructe exotice, precum citrice sau banane, iar dintre cele autohtone cele mai cumpărate au fost fructele de pădure.

Când vine vorba de legume, oamenii au comandat cel mai mult roșii, cartofi și ardei. În medie, 8 din 10 comenzi conțin cel puțin un fruct sau o legumă, iar cea mai frecvent întâlnită combinație pentru coșul de cumpărături la o singură achiziție este pătrunjel, banane și roșii.

Peste 6.000 de kilograme de roșii vândute

Freshful by eMAG a inclus în oferta din acest sezon, prin programele „Din grădină by Freshful” și „Din grădina Eco by Freshful”, încă de la începutul lunii iunie roșiile românești. Până în prezent au fost vândute peste 6.000 de kilograme de roșii, cel mai apreciat soi fiind roșia Zadurella datorită gustului dulce autentic. Clienții comandă roșii în medie o dată sau de două ori pe săptămână.

Programul „Din Grădină by Freshful” include aproape 20 de tipuri de legume, dintre care roșii, castraveți, ardei, vinete sau dovlecei, dar și verdeață, precum și patru tipuri de salate, toate disponibile inclusiv în varianta eco.

Legumele comercializate prin „Din Grădină by Freshful” sunt asigurate de un grup de producători locali din Băleni, jud. Dâmbovița, dar și din județele Giurgiu, Călărași și Prahova. Pentru programul „Din Gradina Eco by Freshful” colaborează cu „Ferma Legume Vesele”, producător din Moara Mocanului, jud. Argeș cu ajutorul căruia a inclus în ofertă și roșiile roz, produse exclusiv pentru Freshful.

Companie românească fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hypermarket 100% online din România, și oferă clienților săi o gamă variată de peste 18.000 de produse alimentare și băuturi de larg consum, de la partenerii și producătorii locali.

Citeste si:
Ce comandă românii înainte de Paște? Top produse cu vânzări în creștere pe eMAG
Ce comandă românii înainte de Paște? Top produse cu vânzări în creștere pe eMAG

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Freshful by eMAG: Românii au consumat de trei ori mai multe legume în 2023