Lectură de 3 minute

12 Jan 2021 - Știri și Noutăți

Fashion House Outlet Militari se extinde cu trei branduri noi: Numero Uno, Dika și Kigili

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunță că trei noi branduri s-au alăturat recent outletului din Militari. Numero Uno, Dika È™i Kigili au deschis magazine outlet pe o suprafață care însumează 1.058 de metri pătraÈ›i.

Fii alături de noi pe 18 ianuarie, de la ora 11:00, la Fashion ROute: Fashion goes digital, fashion goes sustainable pentru a fi la curent cu ultimele trenduri în materie de fashion online È™i sustenabil È™i pentru a afla strategia marilor jucători din piață! Alături de noi vor fi: Robert Berza (Fashion Days), Raluca Radu (Answear.ro), Alexandru Dincovici (Veranda Mall online) È™i Elena Cobianu (GLAMI.ro). Te poÈ›i înscrie pentru a participa gratuit AICI.

Toate cele trei branduri vor oferi reduceri zilnice de până la 70%, pe parcursul întregului an. Includerea acestor nume în portofoliul solid de branduri, disponibil în Fashion House Militari, subliniază nu doar potenÈ›ialul de creÈ™tere al pieÈ›ei locale de retail, ci È™i al Fashion House Group, singurul operator de outleturi din BucureÈ™ti, care recent a împlinit 12 ani pe piaÈ›a din România.

Cu o tradiÈ›ie de aproape 40 de ani în producÈ›ia de haine pentru femei, brandul bulgar Dika oferă articole care reflectă eterna eleganță feminină, în timp ce Kigili, cel mai de succes nume din Turcia în îmbrăcăminte pentru bărbaÈ›i, propune articole formale È™i casual de calitate superioară. Numero Uno, noul multi-brand spaniol, ocupă 725 de metri pătraÈ›i în Fashion House Militari.

Suntem încântaÈ›i să vedem că Numero Uno, Dika È™i Kigili au ales Fashion House Outlet Centre Militari ca partener pentru optimizarea operaÈ›iunilor lor. Foarte multe businessuri traversează, acum, o perioadă marcată de incertitudine, din cauza pandemiei, iar mărcile internaÈ›ionale È™i locale de top au nevoie de soluÈ›ii profesionale pentru a-È™i optimiza stocurile È™i a avea acces la numerar suplimentar. La Fashion House, chiriaÈ™ii vor găsi asistență profesională atât în ​​Militari Outlet, cât È™i în Pallady, al doilea centru de tip outlet pe care îl vom deschide în luna martie”, a declarat Cornelia Nicolae, director operaÈ›iuni de retail al Grupului Fashion House în România.

SpaÈ›iul total disponibil la Fashion House Militari depășeÈ™te 14.000 de metri pătraÈ›i, având aproape 60 de magazine cu branduri internaÈ›ionale È™i locale. În ultimii 12 ani, outletul È™i-a extins constant varietatea de branduri. În noiembrie anul trecut, Centrul a deschis cea de-a treia fază, adăugând noi branduri de renume în galeria de peste 2.600 de metri pătraÈ›i: Smyk, Decimas È™i Union Brands.

Printre brandurile disponibile în Fashion House Outlet Centre Militari se numără adidas, Puma, Sizeer, Otter, Diesel, US Polo, Under Armour, Stefanel, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Factory Outlet, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Cacharel, Triumph sau Tom Tailor.

Grupul Fashion House continuă investiÈ›iile în România, urmând ca în martie să inaugureze al doilea centru de tip outlet din BucureÈ™ti. Cu o suprafață de 13.000 mp, Fashion House Pallady (ieÈ™irea pe autostrada A2) va găzdui 60 de magazine, iar aproximativ 70% din suprafață este deja închiriată.

Citeste si:
Românii de la GRID au inaugurat încă un magazin și se pregătesc pentru lansarea CODE7, un magazin premium sport
Românii de la GRID au inaugurat încă un magazin și se pregătesc pentru lansarea CODE7, un magazin premium sport

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  Fashion House Outlet Militari se extinde cu trei branduri noi: Numero Uno, Dika È™i Kigili