Lectură de 3 minute

08 Dec 2020 - Știri și Noutăți

Fashion House a vândut 15 milioane de produse în 12 ani pe piața din România

Andra Imbrea

Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, aniversează 12 ani de prezență pe piața din România. Aproximativ 15 milioane de produse au fost vândute, din 2008 până în prezent, cele mai căutate fiind articolele sportive, încălțămintea, dar și îmbrăcămintea casual. 

Odată cu deschiderea Fashion House Outlet Centre din Militari și a primei sale investiții în București, în decembrie 2008, Grupul Fashion House a inaugurat și un concept nou de centre de tip outlet, situate în parcuri de retail mai mari, care s-a dovedit a fi un real succes.

Fashion House Outlet Centre Militari face parte din West Park Retail-Militari, un proiect de peste 40 de milioane de euro, realizat de Liebrecht & wooD Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori imobiliari din Europa. Spațiul total disponibil în outlet depășește 14.000 de metri pătrați, având peste 80 de mărci internaționale și naționale de top și 60 de magazine de brand, în care lucrează aproximativ 250 de angajați.

În ultimii 12 ani, la Fashion House Militari au venit peste 13 milioane de vizitatori, atrași de reduceri zilnice de până la 70%, desfășurate pe tot parcursul anului. De asemenea, consumatorii s-au putut bucura de peste 180 de promoții periodice, care au adus oferte și mai atractive din punct de vedere al raportului calitate-preț. Aproximativ 15 milioane de produse au fost vândute, din 2008 până în prezent, cele mai căutate fiind articolele sportive, încălțămintea, dar și îmbrăcămintea casual. 

Businessul de tip outlet a câștigat o mare popularitate în ultimii ani. Performanța Fashion House Outlet Centre Militari este o dovadă a acestei tendințe ascendente. Probabil cea mai semnificativă evoluție este reprezentată de valoarea medie a unei tranzacții pe client, care s-a dublat din 2008 până în prezent, ceea ce demonstrează că cei care ne vizitează găsesc la noi o gamă largă de produse, cu reduceri extrem de atractive, de până la 70%. De asemenea, am observat și o creștere semnificativă a ratei de conversie, de la 65% în 2008, la peste 75% în prezent, iar în timpul campaniilor noastre Super Outlet Shopping Day, rata de conversie a urcat până la 100%. Vom continua să extindem mixul de branduri și să oferim valoare adăugată clienților noștri, inovând viitorul experienței de cumpărături”, a declarat Cornelia Nicolae, director operațiuni de retail al Grupului Fashion House în România.

Citeste si:
Marc O’Polo a deschis primul magazin din regiunea de nord-est, la Palas Iași

Fashion House Militari și-a actualizat constant mixul de branduri în ultimii 12 ani. Recent, outletul a deschis cea de-a treia fază, adăugând noi branduri renumite în galeria de peste 2.600 de metri pătrați. Printre mărcile prezente cu magazine în FASHION HOUSE Outlet Centre Militari se numără adidas, Puma, Sizeer, Otter, US Polo, Under Armour, Stefanel, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Factory Outlet, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Killtec sau Tom Tailor.

Grupul Fashion House continuă investițiile în România, urmând ca în martie 2021 să inaugureze al doilea centru de tip outlet din București. Cu o suprafață de 13.000 mp, Fashion House Pallady (ieșirea pe autostrada A2) va găzdui 60 de magazine, iar peste 50% din suprafață este deja închiriată. Puma este primul brand care se alătură Fashion House Pallady și demarează lucrările de amenajare ale noului magazin. 

Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outleturi la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator și operator de outleturi din ECE și Rusia, cu experiență dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanțarea, închirierea, operarea și administrarea centrelor de tip outlet. Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include șase centre outlet Fashion House în Polonia, România și Rusia. Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.

Citeste si:
Amnistia fiscală 3.0 – noi facilități acordate contribuabililor, alte incertitudini
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Fashion House a vândut 15 milioane de produse în 12 ani pe piața din România