Lectură de 2 minute

03 Dec 2021 - Știri și Noutăți

Fashion Days a colectat și donat prin campania de CSR #donationdays peste 100 de tone de articole, iar jumătate au ajuns la peste 30.000 de beneficiari

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Campania de CSR #donationdays, lansată de Fashion Days anul trecut odată cu Black Friday, este o inițiativă ce încurajează donarea hainelor nepurtate, de care nu mai avem nevoie, către persoane și familii aflate în nevoie din întreaga țară. Până în acest moment, prin intermediul campaniei, peste 100 de tone de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte au fost donate de către persoane din întreaga țară, iar aproape jumătate au ajuns deja la peste 30.000 de persoane aflate în nevoie, prin intermediul Banca de Bine, principalul partener al campaniei.

Din noiembrie 2020, alături de agenția de publicitate Leo Burnett, Fashion Days a implementat întregul proces logistic de donații: de la amplasarea a nouă containere special amenajate, apoi colectarea, sortarea, igienizarea și până la transportul donațiilor către Banca de Bine, inclusiv suport financiar în trimiterea acestora către beneficiarii finali.

Orașe în care a ajuns campania #donationdays

Inițial au fost amplasate cinci containere în București și câte unul în Cluj, Timișoara, Brașov și Constanța, însă pentru a facilita și a încuraja oameni care să doneze din cât mai multe zone ale țării, containerele sunt mutate la o perioadă de 2-3 luni în benzinării OMV din diferite zone ale țării. În București este în continuare cerere foarte mare, de aceea patru containere rămân permanent în Capitală, iar celelalte cinci se află în prezent în Satu Mare, Reșița, Târgu Mureș, Buzău și Viișoara Neamț.

Până în acest moment, containerele #Donationdays au acoperit următoarele 26 de orașe: București, Brașov, Cluj, Constanța, Timișoara, Ploiești, Sibiu, Iași, Baia Mare, Focșani, Bacău, Craiova, Brăila, Pitești, Arad, Suceava, Târgu Jiu, Râmnicu Vâlcea, Oradea, Galați, Vaslui, Satu Mare, Reșița, Târgu Mureș, Buzău și localitatea Viișoara Neamț.

În tot acest demers, s-au alăturat parteneri precum OMV, Mastercard și câteva branduri din portofoliul Fashion Days care au contribuit pe de-o parte în procesul logistic, iar pe de altă parte au direcționat donații către Banca de Haine în numele campaniei

Campania este o inițiativă pe termen lung ce încurajează un comportament responsabil social și gesturi de #bunsimț față de cei din jurul nostru. Retailerul online Fashion Days a fost desemnat câștigătorul premiului Bronze pentru categoria „Retail” în cadrul EFFIE Awards Europe pentru campania de CSR #DONATIONDAYS lansată în cadrul ediției de #bunsimț Black Friday 2020.

Banca de Bine este o organizație non-profit ce are în grijă numeroase comunități și familii nevoiașe către care direcționează recurent donații de articole vestimentare, încălțăminte, rechizite, articole pentru casă și jucării. În funcție de solicitări și nevoi, în fiecare săptămână se donează către noi comunități, iar până în acest moment au fost acoperite toate județele României.

Fashion Days a ajuns pe locul trei pe piața din România în zona de fashion, fiind la doar 3% distanță de gigantul H&M și de Inditex, a spus Robert Berza în cadrul conferinței anuale Fashion Days.

Citeste si:
Românii de la GRID au inaugurat încă un magazin și se pregătesc pentru lansarea CODE7, un magazin premium sport
Românii de la GRID au inaugurat încă un magazin și se pregătesc pentru lansarea CODE7, un magazin premium sport

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Fashion Days a colectat și donat prin campania de CSR #donationdays peste 100 de tone de articole, iar jumătate au ajuns la peste 30.000 de beneficiari