Lectură de 3 minute

30 Aug 2021 - Știri și Noutăți

Farmec anunță investiții duble anul acesta în lansarea de noi produse, rețeaua de distribuție și digitalizare

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Farmec a înregistrat o cifră de afaceri de 135 milioane de lei în primele șase luni din acest an, în ușoară creștere față de aceeași perioadă a anului trecut. Rezultatul a fost impulsionat de vânzările pe categoriile face care și curațenie, al căror volum cumulat a reprezentat aproximativ jumătate din cifra de afaceri, realizată în perioada ianuarie-iunie. Compania intenționează să investească aproape 14 milioane de lei în acest an, dublu faţă de 2020, în diversificarea porto­foliului, lansarea de noi produse, rețeaua de distribuție și digitalizare.

Vânzările de pe categoria face care au ajuns la suma de 32,5 milioane de lei, cu 11,5% mai mari decât în aceeași perioadă a anului precedent, iar produsele de curățenie au înregistrat vânzări de 27,1 milioane de lei, cu 13,1% mai mult față de anul trecut.

Categoriile cu cea mai mare creștere au fost produsele solare, produsele profesionale și cele de make-up. Dintre acestea, gamele Gerovital Sun și Gerovital H3 Derma+ Sun au înregistrat creșteri individuale de peste 35%, pe fondul relaxării măsurilor împotriva COVID-19 și a creșterii mobilității consumatorilor, ajungând la nivelul vânzărilor înregistrate în 2019, în perioada pre-pandemică.

Produsele Gerovital Sun au înregistat vânzări de 6,7 milioane de lei, în creștere cu 35,6% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce gama de dermatocosmetice solare, Gerovital H3 Derma+Sun, a înregistrat vânzări de 1,6 milioane de lei, în creștere cu 53,7% față de primele șase luni ale anului anterior.

Nufăr și Triumf, în topul detartranților

Produsele din portofoliul companiei Farmec s-au menținut în topul preferințelor consumatorilor pe mai multe categorii, conform datelor Nielsen din serviciul de retail, valoare vânzări, pentru perioada ianuarie – iunie 2021, pentru Total Romania Retail. Gerovital s-a plasat pe primul loc pe segmentul face care și pe nișa produselor anti-acnee. Potrivit aceluiași raport, brandurile Nufăr și Triumf au fost pe primul loc în categoria detartranților, respectiv a produselor pentru îngrijirea bucătăriei.

Categoria biocidelor, lansată în primul semestru al anului trecut, în urma unei investiții de 500.000 de euro, a prezentat interes și în 2021. Compania a decis să continue producția de dezinfectanți și este, în prezent, în curs de avizare a unei game și mai extinse de produse.

„Încrederea pe care consumatorii o arată față de produsele noastre ne încurajează să continuăm investiția în calitatea produselor și a serviciilor și să rămânem dedicați angajamentului nostru de a inova. Vrem să ne menținem poziția pe segmentul produselor cosmetice și de îngrijire și să continuăm să creștem, prin investiții susținute, gamele de curățenie și dezinfectanți, dar și să ne extindem prezența în mediul online și la nivel internațional”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

Investiții de 14 milioane de lei în 2021

Compania intenționează să investească aproape 14 milioane de lei în acest an, dublu faţă de 2020, în diversificarea porto­foliului, lansarea de noi produse, rețeaua de distribuție și digitalizare.

Citeste si:
Investiții majore în industriile cu tradiţie din România. Cum arată schema de ajutor de stat, aprobată în ședința de Guvern
Investiții majore în industriile cu tradiţie din România. Cum arată schema de ajutor de stat, aprobată în ședința de Guvern

Farmec va continua campania de reciclare „Ai grijă de natură așa cum ai grija de tine” în toate magazinele de brand din țară. Prin proiectul început anul trecut, clienții pot returna ambalajele produselor folosite în magazine, ulterior fiind sortate și reciclate corespunzător, reducând astfel impactul asupra mediului.

În martie 2021, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Farmec anunță investiții duble anul acesta în lansarea de noi produse, rețeaua de distribuție și digitalizare