Farmec lansează platforma de CSR „Farmec din inimă pentru cei de alături”, prin care va implementa pe termen lung acțiuni de susținere a refugiaților ucraineni din România. Programul va angrena atât asociații non-profit partenere, cât și consumatorii.
Farmec încurajează donarea de sânge și răsplătește fiecare donație de sânge, indiferent de destinație, cu un voucher în valoare de 30 lei în toate cele 30 de magazine de brand din țară, oferit în baza dovezii de donare, în lunile martie și aprilie.
Rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.