Lectură de 3 minute

18 Feb 2021 - Știri și Noutăți

Farmec a investit 1 milion de euro în gama Gerovital H3 Evolution Perfect Look

Andra Imbrea

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează oficial vârful inovației sale pe segmentul antirid. Compania clujeană se așteaptă să mențină trendul ascendent în vânzări pe segmentul antirid și previzionează o creștere de 20% pentru gama Gerovital H3 Evolution până la finalul anului în curs.

Anunțul marchează totodată un rezultat important: fiolele cu 5% acid hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution sunt cel mai bine vândut produs antirid de pe piață în 2020. Creșterea de 20% estimată pentru acest an va fi impulsionată de lansarea extensiei Perfect Look și de colaborarea cu actrița și top modelul internațional, Catrinel Menghia, devenită ambasador al liniei Gerovital H3 Evolution.

Compania clujeană a încheiat primele 11 luni din 2020 cu o cifră de afaceri de 263,5 milioane de lei, în creștere cu 8,2%, față de aceeași perioadă a anului trecut. 

După ce, la începutul anului trecut, Farmec a prioritizat producția de biocide pentru a răspunde nevoilor pieței, ca urmare a declanșării pandemiei, compania a încheiat anul 2020 cu o nouă lansare pe segmentul face care: o formulă inovatoare, compusă din acid hialuronic 4D și ulei natural din trandafir sălbatic, creată în laboratoarele din Cluj-Napoca. Acest complex molecular antirid de ultimă generație se află la baza noului Perfect Look, o extensie a gamei Gerovital H3 Evolution. Investițiile direcționate spre dezvoltarea acestei game se ridică la aproximativ un milion de euro.

„Celebrăm zece ani de Gerovital H3 Evolution cu o extensie a gamei care are la bază o formulă, care s-a dovedit a fi foarte eficientă în urma testelor realizate de laboratoarele Evic: acidul hialuronic 4D și uleiul de trandafir sălbatic. Această noutate vine să întărească poziția de lider pe care o deține Gerovital pe segmentul antirid și performanțele gamei Evolution, care aduce, în portofoliul Farmec, 7% din vânzările valorice. Nu puteam să nu marcăm acest moment cu o asociere de brand, care să reflecte evoluția frumoasă pe care a avut-o Gerovital H3 Evolution până acum. Catrinel Menghia este una dintre cele mai de succes românce ale momentului, care ne-a reprezentat țara la cel mai înalt nivel în industria fashion și în film, iar ca amabasador al gamei GH3 Evolution va contribui la eforturile noastre de a promova în lume inovațiile acestui brand.”, a spus Mircea Turdean, Directorul General al Farmec.

Citeste si:
Notino, afaceri de 563 de milioane de euro, dintre 45 mil. pe plan local. Parfumurile reprezintă jumătate din vânzări

Gerovital H3 Evolution este una dintre cele mai apreciate game ale brandului și de către consumatorii internaționali, aceasta fiind comercializată în peste 30 de țări.

Crearea de formule inovatoare pentru segmentul antirid este strategia cu care Farmec vrea să răspundă uneia dintre cele mai mari provocări a secolului XXI, fenomenul îmbătrânirii populației, care va determina o creștere semnificativă a nișei antiaging în industria cosmetică.   

Farmec S.A. Cluj-Napoca, cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc, rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În februarie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș şi Râmnicu Vâlcea.

Citeste si:
Altex Colentina a fost reamenajat cu o investiție de 500.000 euro în modernizare și tehnologizare

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Farmec a investit 1 milion de euro în gama Gerovital H3 Evolution Perfect Look