„Anul 2020 a creat contextul unei creșteri importante a business-ului și ne-a arătat unde avem de lucrat pentru a scala rapid și a putea face față vârfurilor de vânzări. A fost o lecție pe care ne-am asumat-o și am luat multe decizii în consecință, acționând mult mai rapid. Una dintre cele mai bune decizii a fost să implementăm trackingul în timp real al comenzilor pentru toți clienții, indiferent dacă au sau nu cont pe site, iar, pentru perioada imediat următoare, ne vom axa pe optimizarea fluxurilor logistice și pe implementarea unei proceduri unice de retur”, spune Octavian Jomir, cofondator Esteto.ro.
Creșterea înregistrată anul trecut a fost generată de cererea mare pentru cosmetice, produse naturiste și pentru consumabile medicale – categorie care a înregistrat cele mai mari creșteri.
Esteto marketplace
În prezent, mall-ul online pentru femei Esteto.ro comercializează peste 500.000 de produse și integrează în marketplace-ul propriu oferte de la peste 300 de parteneri activi.
„Pentru 2021, estimăm o creștere de 30% a business-ului. În dezvoltarea Esteto.ro din acest an, ne vom axa pe extinderea portofoliului de produse și a rețelei de parteneri Esteto Marketplace, pe consolidarea business-ului în piețele existente și pe continuarea extinderii regionale, concomitent cu continuarea investițiilor în zona de logistică, în extinderea depozitului, în dezvoltarea echipei și optimizarea fluxurilor, pe creșterea capacității de procesare și de livrare a comenzilor”, spune Elena Jomir, cofondatoarea Esteto.ro.
Valoarea medie a coșului de cumpărături – 160 de lei
Esteto.ro a procesat, în 2020, cu 72% mai multe comenzi față de anul anterior, valoarea medie a coșului de cumpărături fiind de aproximativ 160 de lei.
Rețeaua de afiliați joacă un rol aparte în vânzările Esteto.ro, generând, în 2020, 10% din numărul total de tranzacții. Esteto.ro oferă afiliaților din rețeaua 2Performant un comision de 7% și o recurență de 30 de zile, cu o rată de aprobare a comisioanelor de 95%.
Totodată, permite afiliaților promovarea prin orice metode: conținut, social media, Google Ads sau Facebook Ads.
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Cosmetice de vânzare pe Esteto
Esteto.ro comercializează online peste 500.000 de produse (produse cosmetice, naturiste, parfumuri, cărți, jucării, ceasuri, bijuterii, Home & Deco și Fashion) și integrează în marketplace-ul propriu oferte de la peste 300 de parteneri activi.
Esteto.ro a fost fondat, în 2013, de soții Octavian și Elena Jomir, și este prezent în Bulgaria și Ungaria, înregistrând în 2020 o cifră de afaceri de 4,6 milioane de euro, în creștere cu 74% față de anul anterior.