Lectură de 3 minute

26 Aug 2021 - Știri și Noutăți

Esteto.ro: 10% din comenzi includ remedii naturiste și suplimente alimentare

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Alimentația sănătoasă, produsele ecologice, remediile naturiste și un mod de viață mai precaut au determinat implicit o creștere a vânzărilor de produse naturiste și suplimente alimentare în România, potrivit Esteto.ro, unul dintre magazinele online pentru femei, cu prezență regională, în România, Ungaria și Bulgaria.

„În perioada de lockdown, vânzările de produse naturiste și suplimente alimentare au crescut exponențial în online, pe fondul restricțiilor impuse în magazinele fizice unde acestea sunt comercializate în mod tradițional – magazine de tip plafar, farmacii etc. Cu o experiență de achiziție seamless în ecommerce, în acea perioadă, mulți dintre clienți au continuat să cumpere din magazinele online și după ce comerțul tradițional a fost redeschis, astfel că piața de produse naturiste online a intrat pe un trend ascendent care va accelera în perioada următoare, odată cu adopția curentului <> în rândul românilor”, spune Octavian Jomir, CEO Esteto.ro.

Anul trecut, categoria de produse naturiste și suplimente alimentare listate pe Esteto.ro a crescut cu 1.800%, iar tendința de creștere se menține și în 2021. Vânzările din categorie sunt susținute atât de schimbarea obiceiurilor de consum ale clienților, cât și de oferta actualizată constant în site.

12.000 de produse naturiste și suplimente pe Esteto.ro

Categoria de produse naturiste și suplimente alimentare, lansată în 2019, listează deja 12.000 de produse vândute de Esteto.ro și de partenerii din marketplace, respectând normele impuse în depozitarea și comercializarea produselor naturiste – fiind necesare un nivel controlat de temperatură și umiditate și o autorizație specială eliberată de ANSVSA.

În prezent, 10% din comenzile plasate pe Esteto.ro includ produse naturiste și organice și suplimente alimentare. În topul vânzărilor din categorie se află remediile naturiste, suplimentele alimentare și produsele pentru slăbire și modelare.

„Observăm o tendință în rândul unei anumite categorii de clienți, precum reprezentanții generațiilor Mileniară și Z care, influențați de contextul sanitar actual, au devenit mai conștienți și sunt preocupați de impactul asupra organismului propriu și a mediului pe care îl generează prin rutinele lor zilnice”, mai spune Octavian Jomir.

25% din clienți cumpără produse naturiste pe recomandare

Atunci când achiziționează produse naturiste, românii se bazează, în principal, pe recomandările făcute de specialiști pentru a-și rezolva anumite probleme. Astfel, un sfert dintre femeile din România aleg produsele în funcție de recomandările primite de la dermatologi, nutriționiști, cosmeticieni, potrivit unui sondaj Esteto.ro, realizat la finalul lunii mai, pe un eșantion de 4.995 de respondenți, dintre care 98% femei.

Totodată, membrii familiei sau prietenii au un cuvânt de spus în legătură cu produsele achiziționate în 16% din cazuri, iar recomandările venite din social media contează pentru 14% dintre românce.

Citeste si:
PwC România: Decalajul salarial între femei și bărbați rămâne ridicat, de 21,6%
PwC România: Decalajul salarial între femei și bărbați rămâne ridicat, de 21,6%

Esteto.ro este un magazin online pentru femei care comercializează peste 500.000 de produse (produse cosmetice, naturiste, parfumuri, cărți, jucării, ceasuri, bijuterii, Home&Deco și Fashion) și integrează în marketplace-ul propriu, oferte de la peste 300 de parteneri activi.

Esteto.ro a fost fondat în 2013 de Octavian Jomir și de soția sa, Elena Jomir. Magazinul online are prezență regională în Bulgaria și Ungaria, înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 4,6 milioane de euro, în creștere cu 74% față de anul anterior.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Esteto.ro: 10% din comenzi includ remedii naturiste și suplimente alimentare