Lectură de 2 minute

06 Jul 2021 - Știri și Noutăți

eMAG lansează Upgrade, un program de accelerare a carierei pentru angajații aflați la început de drum

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

eMAG lansează programul Upgrade pentru a susține angajații aflați la început de drum și va investi 4 milioane de lei în pregătirea a 800 de salariați. Principalele specializări pe care angajații entry-level din eMAG le vor avea la dispoziție să le exploreze sunt: tehnologie, marketing, vânzări, finanțe și optimizarea proceselor. Lor li se adaugă însă orice domeniu de interes pentru cei care vor să crească mai repede în eMAG.

„eMAG a crescut accelerat în ultimii ani și datorită oamenilor aflați în spatele proiectelor noastre care au fost mereu deschiși să testeze și să învețe lucruri noi. Știm cât este de important să descoperi ce-ți place sau ce ți se potrivește cât mai devreme și să fii ajutat să ajungi unde îți dorești. Prin Upgrade ne dorim să îi susținem pe cei aflați la început de drum să își dezvolte competențele de care au nevoie, iar programul este special gândit astfel încât să le ofere tot sprijinul și perspectiva de dezvoltare”, a declarat Delia Rotaru, VP People & Organisation eMAG.

Programul Upgrade se va desfășura pe parcursul a mai mulți ani, în patru ediții a câte 200 de participanți. Fiecare parcurs de învățare este format din trei module, care vizează atât orientarea în carieră, cât și dezvoltarea competențelor tehnice, de specialitate și a competențelor viitorului.

În primul modul, participanții vor avea patru întâlniri individuale cu un consilier în carieră. Cel de-al doilea vizează pregătirea tehnică, iar în funcție de metoda preferată de învățare a fiecăruia, vor avea la dispoziție:

  • traininguri de grup
  • întâlniri individuale cu un mentor din echipa eMAG
  • mai multe resurse
  • platforme online pentru învățare.

Ultimul modul cuprinde șapte cursuri axate pe dezoltarea unor cunoștințe și abilități utile indiferent de rolul ales, fie că vorbim de gândire critică, de management de proiect sau de abilități de comunicare și prezentare.

Dedeman, eMAG, Borsec și Fan Courier se numără printre brandurile care s-au clasat pe pozițiile fruntașe în clasamentul preferințelor consumatorilor, potrivit studiului Superbrands România.

eMAG, fondat în 2001, este un pionier al comerțului electronic din România.

Citeste si:
eMAG dă cumpărături de 10.000 de lei în 12 rate cu ajutorul HeyBlu, propriul IFN
eMAG dă cumpărături de 10.000 de lei în 12 rate cu ajutorul HeyBlu, propriul IFN

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  eMAG lansează Upgrade, un program de accelerare a carierei pentru angajații aflați la început de drum