Clienții își pot verifica nivelul economiilor pe care le-au făcut folosind serviciul Genius din contul lor de client. Spre exemplu, un client Genius care a folosit serviciul timp de un an, a economisit, în medie, 374 de de lei din taxele de transport pe care le-ar fi plătit pentru aceleași comenzi, dacă nu ar fi avut abonamentul. În plus, clientul a economisit, în medie, patru zile pe an comandând online tot ce are nevoie, comparativ cu cineva care merge la supermarket sau la mall.
În medie, un client Genius plasează câte o comandă pe săptămână cu livrare gratuită din categorii diverse, de la băuturi, produse pentru copii, îngrijire personală, curățenia casei, fashion, până la produse pentru casă și grădină, testând permanent categorii noi. Clienții Genius beneficiază de livrare gratuită la easybox sau prin curier și pot alege dintr-o ofertă dedicată de produse cu beneficii Genius atât din oferta eMAG cât și din oferta comercianților prezenți pe eMAG Marketplace.
Circa 70% dintre comenzile realizate de clienții Genius sunt cu livrare la una dintre cele peste 2.700 de unități easybox.
Clienții eMAG Genius au posibilitatea de retur într-o perioadă extinsă la 60 de zile, de restituirea instant a banilor pentru retururile la easybox.
Serviciul Genius poate fi testat gratuit de către clienții din toată țara, timp de trei luni, și are acoperire națională, fiind disponibil în toate reședințele de județ din țară și în localitățile din proximitatea acestora.
Companie românească fondată în 2001, eMAG activează pe piața de comerț online din România.