”În 2024 dorim să deschidem între 35 și 40 de magazine în format clasic, am deschis 346 anul trecut în total. Vom ajunge la 400 de magazine până în 2025 și vrem să atingem borna de 600 de unități până în 2029”, a declarat Daniel Gross, CEO Penny România.
Cât despre digitalizare și magazine autonome, în februarie 2024, Grupul REWE a lansat un „magazin inteligent” REWE Ready la hub-ul de încărcare EnBW Hypernetz EV din Lichtenau/Chemnitz, Germania. Clienții pot cumpăra de acolo sandvișuri Rewe and Go, wrap-uri, salate, pot lua o bere, pot cumpăra țigări și pot savura un cappuccino în timp ce își încarcă mașinile.
În acest sens, într-o postare pe LinkedIn, Mehmet Tözge, Director Smart Store Development la Lekkerland SE, a declarat că comportamentul de consum al oamenilor s-a schimbat. În prezent, consumatorii vor să facă cumpărături non-stop și cât mai rapid.
Magazinul include frigidere inteligente de la Reckon.ai, notează retailtechinnovationhub.com.
Cumpărătorii își scanează cardul, deschid ușa, își iau produsele, închid ușa și pleacă în 30 de secunde.
PENNY este conceptul grupului german REWE și unul dintre retailerii din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 377 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.
Rewe, compania care deține Penny în România, a deschis cel mai mare magazin inteligent din Europa
![Rewe, compania care deține Penny în România, a deschis cel mai mare magazin inteligent din Europa](https://retail.ro//storage/image_thumbs/thumbs/302e62bd1dff3e6f7e6382295841dd71/1201x628-10-90.png?v=1718033979)