Lectură de 2 minute

29 Feb 2024 - Știri și Noutăți

Grupul REWE a lansat un magazin inteligent în Germania: cum funcționează acesta

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Grupul REWE a lansat un „magazin inteligent” REWE Ready la hub-ul de încărcare EnBW Hypernetz EV din Lichtenau/Chemnitz, Germania. Clienții pot cumpăra sandvișuri Rewe and Go, wrap-uri, salate, pot lua o bere, pot cumpăra țigări și pot savura un cappuccino în timp ce își încarcă mașinile.

Sursa foto: Shutterstock.com

Într-o postare pe LinkedIn, Mehmet Tözge, Director Smart Store Development la Lekkerland SE, a declarat că comportamentul de consum al oamenilor s-a schimbat. În prezent, consumatorii vor să facă cumpărături non-stop și cât mai rapid.

Magazinul include frigidere inteligente de la Reckon.ai, notează retailtechinnovationhub.com.

Cumpărătorii își scanează cardul, deschid ușa, își iau produsele, închid ușa și pleacă în 30 de secunde.

”Combinația dintre camerele de vizualizare computerizată cu fuziunea senzorilor ne permite să oferim consumatorilor finali o modalitate unică, fiabilă și fără probleme de a cumpăra. Timpul de introducere pe piață și ușurința de implementare: frigiderele inteligente sunt dispozitive plug and play. Lansarea live este o chestiune de secunde. Produsele noi sunt adăugate în câteva minute”, a declarat Tözge.

În aceeași notă, la finalul anului trecut, Carrefour a deschis primele magazine autonome pentru cumpărături de ultimă oră, în Belgia. Automatele, denumite Carrefour BuyBye, vor completa oferta existentă a magazinelor. Planul este de a oferi această soluție în toate magazinele sale actuale.

Primul Carrefour Buybye, care măsoară doar 18 mp, este situat la sediul central belgian al retailerului din Zaventem (lângă Bruxelles). Micul magazin este format din frigidere în care clienții își pot cumpăra prânzul, gustări, băuturi reci și fructe. Pentru început, va fi deschis doar de luni până vineri, între orele 7 și 22, dar din ianuarie va fi deschis șapte zile pe săptămână. Noul format își propune să ofere o soluție practică pentru cumpărăturile zilnice de alimente: ideea din spatele micromagazinelor autonome este de a servi consumatorii cât mai aproape de casele și locurile de muncă ale acestora.

Citeste si:
Penny România înregistrează cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din grupul REWE pentru al al 9-lea an consecutiv
Penny România înregistrează cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din grupul REWE pentru al al 9-lea an consecutiv
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Grupul REWE a lansat un magazin inteligent în Germania: cum funcționează acesta