Ne aflăm la aproximativ 100 km de primul magazin DOUGLAS care a fost deschis în urmă cu 16 ani. Regiunile centrale și de vest ale țării joacă un rol important pentru noi și strategia noastră națională. Ambele regiuni au fost motorul dezvoltării noastre puternice în primii ani ai prezenței noastre în România.
Lavinia Ivas, CEO DOUGLAS România
Magazinul oferă clienților săi o gamă largă de produse, cu un total de 123 de branduri. Kylie Skin, Florence by Mills, Bondi Sands, brandul asiatic COSRX, Purito, Belif sau Missha, sunt o parte din brandurile comercializate de Douglas. La categoria de machiaj, cele mai notabile branduri sunt Stila, Naj Oleari și IT Cosmetics.
Extinderea rețelei de magazine este doar începutul planurilor de dezvoltare ale DOUGLAS România. Compania are în vedere să continue investiția constantă în infrastructura online și promovarea mărcilor românești.
La doar trei ani de la lansare, Ro Brands a reunit 37 de branduri românești și peste 1.500 de produse, iar compania derulează o strategie de accelerare a dezvoltării sale în anul următor.
DOUGLAS este o destinație de frumusețe omnichannel, din Europa, cu aproximativ 1.840 de magazine. În anul fiscal 2021/22, DOUGLAS a generat vânzări de 3,65 miliarde de euro, cu accent pe parfumuri, machiaj, îngrijirea pielii, îngrijirea părului, îngrijirea sănătății și accesorii.