Lectură de 2 minute

29 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Platforma de produse de beauty Douglas dublează numărul de branduri românești incluse în categoria RO Brands

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Douglas, una dintre principalele paltforme premium dedicate zonei de beauty din Europa, își dublează numărul de branduri românești pe care le include în categoria RO Brands. Categoria a fost lansată în 2020, pentru a susține brandurile locale și cuprinde peste 30 de branduri din toată țara. În plus față de cele 14 branduri de la momentul lansării, au mai fost adăugate Cottonino, Dr. Elena Martin, Folly Fire, Hygienium, IBrows, Infinitum, Ivatherm, Mayie, Meloni, Pellamar, Reia, Senzate, Sheika, Sempasi, Synergy Therm și Wawa Fresh Cosmetics.

Cu peste 1.200 de referințe disponibile pe platformă, categoria RO Brands include produse de igienă personală, îngrijire a corpului și a feței, machiaj, accesorii și parfumuri.

Un procent semnificativ din brandurile adăugate în categoria RO Brands pe parcursul anului a venit în urma nominalizărilor făcute de consumatori în momentul lansării, când românii și-au exprimat preferințele în materie de branduri locale de produse cosmetice, produse pe care le îndrăgesc și pe care ar dori să le regăsească pe platforma online Douglas. Printre brandurile cel mai des nominalizate s-au numărat Wawa Fresh, Mayie, Pellamar și Tie-Me Up.

Douglas lansează campania de Crăciun

Platforma livrează produsele la nivel național. Anul acesta, odată cu lansarea campaniei dedicate sărbătorilor de iarnă „RO Brands - Dăruiește Românește”, DOUGLAS îi invită pe consumatori să le ofere mici bucurii celor dragi și să susțină antreprenoriatul local prin achiziția de produse autohtone excelente. Astfel, DOUGLAS consolidează prezența brandurilor românești din portofoliu și își propune să atragă și mai mult atenția asupra lor, contribuind la dezvoltarea industriei cosmetice românești.

„Cu ajutorul echipei noastre de profesioniști și al clienților DOUGLAS, am dezvoltat constant această categorie de-a lungul anului și am reușit să transformăm RO Brands într-o platformă pentru acele branduri locale care oferă produse excelente, dar care nu se bucură neapărat de expunerea și recunoașterea pe care le merită. Bineînțeles, vom continua, iar primul pas pe care l-am făcut deja este înregistrarea oficială a mărcii RO Brands.

În plus, în perioada următoare ne-am propus să le oferim clienților noștri ocazia de a oferi bucurie și de a susține antreprenorii locali prin campania RO Brands - Dăruiește Românește. Ne dorim ca această categorie să devină sinonimă cu excelența românească din domeniul cosmeticelor,” spune Lavinia Ivas, country manager Douglas România.

Douglas își extinde platforma RO Brands în 2022

În 2022, Douglas va continua să dezvolte segmentul RO Brands, pe lângă cele 30 de branduri listate deja pe platformă, departamentul comercial al companiei cercetează piața românească în căutare de noi producători locali de cosmetice.

Douglas este o platformă premium dedicată zonei de beauty din Europa, care include peste 130.000 de produse cosmetice și de lifestyle în online, marketplace și în peste 2.000 de magazine. În anul fiscal 2019-2020 Fouglas a generat vânzări de peste 3,2 miliarde de euro în domeniul parfumeriei, machiajului, îngrijirii corporale și de păr, precum și a suplimentelor nutritive și accesoriilor.

Citeste si:
Brandul italienesc de cosmetice KIKO a deschis primul magazin din România
Brandul italienesc de cosmetice KIKO a deschis primul magazin din România

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Platforma de produse de beauty Douglas dublează numărul de branduri românești incluse în categoria RO Brands