Chatbotul se bazează pe versiunea companiei a modelului de limbaj AI GPT-3.5 și va permite celor aproximativ 3.300 de angajați dm de la sediul central al companiei să utilizeze tehnologia într-un mediu sigur, a adăugat retailerul, potrivit ESM.
Acesta oferă o gamă similară de funcții ca și ChatGPT original și utilizează aceeași tehnologie în fundal, în timp ce funcționează pe infrastructura dm.
Chatbotul funcționează pe infrastructura cloud a companiei, care asigură securitatea în timpul manipulării datelor și minimizează riscurile privind conflictele legate de protecția datelor și lipsa condițiilor-cadru contractuale.
Proiect pilot
Lansarea vine după o fază pilot de succes în cadrul filialei sale dmTECH, lansată în luna iulie a acestui an.
Noul chatbot a fost utilizat de 1.100 de angajați ai dmTECH, care au introdus aproximativ 35.000 de cereri în timpul proiectului pilot.
Utilizatorii puteau încredința o varietate de sarcini către dmGPT, inclusiv editarea de text, sprijin în programare, corectarea erorilor de program sau crearea de concepte.
Compania a adăugat că dmGPT poate ajuta, de asemenea, la cercetare și la crearea de postări în social media.