Lectură de un minut

21 Aug 2023 - Știri și Noutăți

dm-drogerie markt lansează un chatbot bazat pe inteligență artificială pentru angajați

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Retailerul german dm-drogerie markt a implementat un chatbot bazat pe inteligență artificială, dmGPT (dm Generative Pre-trained Transformer), pentru angajații de la sediul său central din Karlsruhe.

Sursa foto: dm

Chatbotul se bazează pe versiunea companiei a modelului de limbaj AI GPT-3.5 și va permite celor aproximativ 3.300 de angajați dm de la sediul central al companiei să utilizeze tehnologia într-un mediu sigur, a adăugat retailerul, potrivit ESM.

Acesta oferă o gamă similară de funcții ca și ChatGPT original și utilizează aceeași tehnologie în fundal, în timp ce funcționează pe infrastructura dm.

Chatbotul funcționează pe infrastructura cloud a companiei, care asigură securitatea în timpul manipulării datelor și minimizează riscurile privind conflictele legate de protecția datelor și lipsa condițiilor-cadru contractuale.

Proiect pilot

Lansarea vine după o fază pilot de succes în cadrul filialei sale dmTECH, lansată în luna iulie a acestui an.

Noul chatbot a fost utilizat de 1.100 de angajați ai dmTECH, care au introdus aproximativ 35.000 de cereri în timpul proiectului pilot.

Utilizatorii puteau încredința o varietate de sarcini către dmGPT, inclusiv editarea de text, sprijin în programare, corectarea erorilor de program sau crearea de concepte.

Compania a adăugat că dmGPT poate ajuta, de asemenea, la cercetare și la crearea de postări în social media.

Citeste si:
Breșe de securitate și protecția datelor: care sunt temerile companiilor din România cu privire la Inteligența Artificială
Breșe de securitate și protecția datelor: care sunt temerile companiilor din România cu privire la Inteligența Artificială

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  dm-drogerie markt lansează un chatbot bazat pe inteligență artificială pentru angajați