Lectură de 2 minute

28 Sep 2022 - Știri și Noutăți

Diverta bate palma cu Tazz și listează 10.000 de produse în platformă

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Diverta, brandul românesc care este pe piață de peste 23 de ani, își unește forțele cu platforma de livrare rapidă Tazz, pentru a veni în ajutorul clienților care nu au timp să ajungă în magazinele fizice pentru cărți, papetărie, rechizite, cadouri.
 

Utilizatorii Tazz pot comanda direct din aplicație, dintr-o selecție de aproximativ 10.000 de produse de la Diverta. În categoria Cărți, utilizatorii vor găsi mai multe titluri de psihologie, dezvoltare personală, parenting, ficțiune, materiale auxiliare și manuale școlare, dar și multe altele. În plus, utilizatorii Tazz vor putea comanda din magazinul Diverta și alte produse precum jucării, produse de papetărie, rechizite școlare.

Parteneriatul prevede, pentru început, trei dintre magazinele din București, cel din Centrul Vechi, cel din Plaza România și cel din București Mall, de unde clienții pot comanda peste 10.000 de produse, care le vor ajunge, în cel mai scurt timp, la ușă.

Această asociere cu Tazz arată că ne gândim la timpul tot mai puțin pe care îl au cei care cumpără de la noi, în această epocă a vitezei. Pentru o comandă ai nevoie de câteva click-uri, iar produsele îți ajung acasă, în timp ce tu ai bifat toată lista de To do’s.

Ema Grigore, General Manager

Ne bucură mult parteneriatul cu Diverta pentru că le oferă clienților posibilitatea de a-și comanda acasă, într-un timp scurt și rapid, cărțile preferate, dar și cadouri sau alte produse de care au nevoie, dintr-o selecție de peste 10.000 de produse.

Alin Șerban, CEO Tazz

Rețeaua de livrării Diverta se află în procedură de insolvență, CITR fiind numit în luna iunie a anului trecut administratorul judiciar al rețelei.

Citeste si:
Brandul românesc MIZAR deschide un nou magazin
Brandul românesc MIZAR deschide un nou magazin

CITR, lider al pieței de insolvență din România, parte a Impetum Group, a fost numit administrator judiciar al rețelei de librării Diverta, cel mai mare retailer integrat în domeniul cărții, papetăriei și jucăriilor, care și-a cerut intrarea în insolvență ca urmare a dificultăților întâmpinate în criza generată de pandemie.

Strategia pentru salvarea acestui brand 100% românesc va fi bazată pe zonele de business cele mai profitabile, restructurare financiară și operațională și nu în ultimul rând, pe evoluția estimată a pieței și lecțiile crizei anterioare. Echipa CITR va începe cu analiza business-ului Diverta, în special înțelegerea provocărilor din anul anterior și va identifica modalitatea cea mai potrivită de reorganizare, anunțau reprezentanții CITR.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Diverta bate palma cu Tazz și listează 10.000 de produse în platformă