Lectură de 2 minute

28 Apr 2023 - Știri și Noutăți

Deschideri pe bandă rulantă la TEDi: la câte magazine a ajuns retailerul german, care vinde și produse la un euro

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

TEDi, unul dintre cei mai mari retaileri non-food din Germania, deschide pe 28 aprilie cel de-al șaisprezecelea magazin din România. Noul magazin TEDi, cu o suprafață de 842 metri pătrați, este rezultatul parteneriatului cu Nhood România și este situat în centrul comercial Aushopping Satu Mare, pe strada Drumul Careiului nr. 77-79. 

Sursa foto: TEDi

Retailerul german TEDi, unul dintre cei mai importanți retaileri non-food din Europa, anunță deschiderea unui nou magazin pe piața românească, ce își va deschide porțile vineri 28 aprilie, pe o suprafață de 842 de metri pătrați, în centrul comercial Aushopping din Satu Mare. Noul magazin TEDi este rezultatul parteneriatului dintre retailerul german și compania de consultanță imobiliară Nhood România, care administrează centrul comercial Aushopping Satu Mare.

TEDi se extinde rapid în România

TEDi a intrat pe piața românească în primul trimestru al anului 2022 și a construit până în prezent o rețea de magazine pe piața locală:

  • 2 x Timișoara
  • 2 x Oradea
  • Baia Mare
  • Satu Mare
  • Turda
  • Giurgiu
  • Moreni
  • Campulung
  • Campina
  • Bacău
  • Vaslui
  • Pascani
  • Suceava
  • Voluntari
  • Balotesti
  • București
  • Miercurea Ciuc.

La nivel european, retailerul german, fondat la Dortmund în 2004, deține peste 2.900 de magazine în 14 țări și peste 31.500 de angajați.

Sortimentul TEDi este format din produse de uz casnic, articole pentru casă și decorațiuni, articole de papetărie și bricolaj, accesorii pentru cadouri și petreceri, drogherie și produse cosmetice. Aproape un sfert din produsele vândute în magazinele TEDi sunt fabricate în Germania sau în alte țări din UE, la standarde înalte de producție.

Nhood România este o companie de consultanță imobiliară cu expertiză în domenii precum animația comunitară, operarea și marketingul proiectelor cu destinație mixtă, managementul activelor și dezvoltarea de proiecte durabile cu o gamă largă de funcții și servicii (magazine, apartamente, birouri, hoteluri, centre comunitare). Nhood vizează proiecte de regenerare urbană care au un triplu impact pozitiv: social, de mediu și economic - oameni, planetă, profit.

În România, Nhood este mandatată de Ceetrus să gestioneze portofoliul de 21 de centre comerciale Auchan din întreaga țară și să continue dezvoltarea celui mai mare proiect de regenerare urbană din România - Cartier Coresi - în beneficiul comunităților și al tuturor parteneriatelor.

Citeste si:
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Deschideri pe bandă rulantă la TEDi: la câte magazine a ajuns retailerul german, care vinde și produse la un euro