În 2021, retailerul de echipamente sportive a raportat o cifră de afaceri de 1,1 miliarde de lei și un profit de 55,6 milioane de lei, cu 1.507 angajați. Anul anterior, compania rula afaceri de 948 de milioane de lei și un profit de 50,3 milioane de lei, cu 1.177 de salariați.
Anul acesta, Decathlon și-a deschis propriul marketplace și are în plan să colaboreze cu 50-100 de parteneri în primul an de la lansare. În plus, compania a listat 20.000 de produse în platforma Glovo din aproximativ 28 de categorii. Serviciul este disponibil începând din mai, inițial doar în București, urmând ca în perioada următoare parteneriatul să fie disponibil la nivel național, în alte 22 de orașe unde Glovo este prezent.
Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009 și depășind 1.300 de colaboratori în 2020. Anul trecut, compania a deschis cel de-al 28-lea magazin din România, în Brăila.