Lectură de 2 minute

10 Feb 2022 - Știri și Noutăți

Decathlon iese de pe piața americană: retailerul închide ultimele magazine și renunță la 32 de angajați

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Retailerul de echipamente sportive Decathlon își închide restul magazinelor rămase în Statele Unite până la finalul lunii martie. Decizia nu vine ca o surpriză, având în vedere că în Statele Unite retailerul mai avea deschise doar două magazines scrie Retail Detail. Ca rezultat al celor două închideri fizice ale magazinelor, 32 de persoane își vor pierde locurile de muncă.

Ambele magazine rămase sunt localizate în California, mai exact în San Francisco și Emeryville. Magazinul din San Francisco se va închide într-o lună, potrivit The San Francisco Chronicle, citat de Retail Detail. În schimb, retailerul de echipamente sportive se va focusa pe e-commerce și parteneriate cu alți retaileri mari, precum Walmart și Target.

''Ne schimbăm modelul nostru de business pentru a ne adapta la condițiile pieței actuale și pentru a satisface nevoia clienților. În timp ce vom închide magazinele fizice în acest timp, produsele noastre sunt încă valabile pe Decathlon.com și cu un număr în creștere de retaileri parteneri care ni se alătură'', a spus Christian Ollier, CEO Decathlon SUA, care adaug[ că schimbările și închiderile magazinelor fizice sunt necesare pentru creșterea viitoare.

Decathlon lansează un marketplace în România

Retailerul de echipamente sportive Decathlon lansează un marketplace în prima parte a anului 2022, având în vedere că în luna decembrie avea semnate deja 15 contracte cu parteneri.

Targetul companiei este să ajungă la 50-100 de parteneri în noul proiect în primul an de la lansare, a declarat Dragoș Brînză, digital leader Decathlon România, în cadrul webinarului retailTalks: Soluții digitale pentru retaileri.

Decathlon a fost fondat în 1976 și este unul dintre cei mai mari retaileri de echipamente sportive din lume și are peste 1.700 de locații în toată lumea. Compania a deschis primul magazin fizic în America în 2017 și a avut speranțe mari pentru expansiunea în US, darcare niciodată nu s-au materializat.

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009 și depășind 1.300 de colaboratori în 2020. Anul trecut, compania a deschis cel de-al 28-lea magazin din România, în Brăila.

Decathlon comercializează și articole cu eticheta „Fabricat în România”, produsele fabricate în cele trei unități de producție din țară: București, Timișoara și Reșița. În cadrul acestora sunt produse echipamente sportive marcă proprie pentru drumeții montane și trekking, precum încălțăminte, dar și articole textile pentru ciclism și biciclete pentru adulți și copii.

Citeste si:
GenAI - reticență versus oportunitate: La ce se așteaptă liderii companiilor din România
GenAI - reticență versus oportunitate: La ce se așteaptă liderii companiilor din România

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Decathlon iese de pe piața americană: retailerul închide ultimele magazine și renunță la 32 de angajați