Decathlon Râmnicu Vâlcea dispune de o suprafaţă totală de 1.000 m2 și pune la dispoziția clienților articole şi echipamente destinate practicării a peste 50 de sporturi. Noua unitate va oferi o gamă extinsă de produse sportive, care acoperă și sporturi de interes în zonă, precum fotbalul, handbalul, schiul, sporturile de apă, pescuitul sau drumețiile
Magazinul Decathlon Râmnicu Vâlcea îi așteaptă pe iubitorii sportului din oraș și împrejurimi cu peste 2.500 de articole şi echipamente, destinate unei varietăți de sporturi, de la box, fitness, gimnastică, alergare, la fotbal, baschet, tenis de câmp si tenis de masă, înot, sporturi în natură, pescuit, ciclism, schi, drumeție, dar și articole pentru recuperare, hidratare, nutriție și sporturi de precizie.
Utilizatorii vor putea găsi mărcile proprii Decathlon – Quechua, Kipsta, Nabaiji, Oxelo, Domyos, Btwin,etc dar și produse marcă internațională.
Clienții Decathlon se vor putea bucura, de asemenea, de servicii adiţionale, precum serviciile atelier, ce constau în: repararea şi reglarea bicicletelor, rolelor, trotinetelor; dar și de servicii de imprimat.
În același timp, clienții care vor apela la serviciile de comandă online vor putea ridica produsele și de la easybox sau prin Click & Collect, serviciul ce permite plasarea unei comenzi online și ridicarea coletului direct din magazin.
Alte programe precum BUYBACK (pentru ciclism, schi și fitness) sau RESIGILATE, care constau în vânzarea, respectiv achiziționarea de produse reconditionate la preț redus, completează azi oferta de servicii de care se pot bucura vâlcenii în cadrul magazinului Decathlon.
Decathlon, retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 31 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1600 de coechipieri în 2023. Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație în domeniu, păstrând în permanență obiectivul strategic de a face sportul accesibil cât mai multor români, prin oferirea unui raport calitate - preț foarte bun. Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji, etc, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist.