Lectură de 2 minute

18 Sep 2020 - Știri și Noutăți

Curandera, brand românesc de bijuterii dezvoltat în timpul pandemiei cu o investiție de 15.000 euro

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Antreprenoarea Anca Negescu, fondatoarea galeriei de artă și bijuterie contemporană POD Place Of Display, a lansat un nou proiect în industria creativă:  Curandera.ro, magazin online de bijuterie contemporană minimalistă în serie mică. Dezvoltat în timpul stării de urgență, acesta cuprinde o primă colecție de bijuterii din argint și aur, inspirate de natură. Investiția în lansarea proiectului se ridică la 15.000 euro.

Întreaga industrie creativă a fost zguduită de pandemie, iar zona artei și a bijuteriei nu a făcut excepție. Proiectul din industria creativă Curandera.ro este un magazin online de bijuterie contemporană minimalistă în serie mică, care s-a dezvoltat în timpul stării de urgență.

Acesta cuprinde o primă colecție de bijuterii din argint și aur, inspirate de natură.

Povestea brandului Curandera.ro

Curandera.ro a fost lansat la începutul lunii iunie, cu o investiție inițială de 15.000 euro și include producerea unei colecții cu peste 40 de piese diferite.

"Ca iubitor de artă și curator, am trăit cea mai mare parte a vieții promovând creațiile altor artiști. Schițarea acestui proiect a început în urmă cu câțiva ani, însă a venit natural în pandemie. Dinamica generală a vânzărilor din online, singurele cu valori pozitive în aceste luni provocatoare, ne-a încurajat să accelerăm producția și lansarea brandului. În plus, Curandera înseamnă vindecător în spaniolă. Este o invitație de a explora puterea vindecătoare a iubirii, a naturii și a poveștilor, de care cred că avem cu toții nevoie, mai ales în acest context", a explicat Anca Negescu, fondator și designer Curandera.ro.

Preferințe la cumpărături pe Curandera

În primele 3 luni de la lansare, clienții brandului de bijuterie au preferat în proporție de 60-65% piesele din argint, iar prețurile produselor din portofoliu se situează între 50 lei și 4.500 lei.

Cei mai mulți clienți achiziționează în același coș 2-3 piese, iar peste 50% dintre clienți sunt recurenți, manifestând deja un atașament față de valorile promovate de brand. Cu creșteri constante – de peste 25% lunar - în procentul de clienți noi, antreprenoarea estimează că și-ar putea recupera investiția până la finalul acestui an, având ca focus perioada sărbătorilor de iarnă.

Pentru următoarea perioadă, antreprenoarea are în plan lansarea unei noi colecții și extinderea portofoliului de produse la peste 100 piese, inclusiv o linie dedicată copiilor.

Citeste si:
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Curandera, brand românesc de bijuterii dezvoltat în timpul pandemiei cu o investiție de 15.000 euro