Sub umbrela grupului LA CASA DE LAS CARCASAS, Kamalion are planuri ambițioase pentru a cuceri piața de accesorii fashion pentru telefoane mobile. Grupul LA CASA DE LAS CARCASAS operează, în prezent, în peste 650 de magazine fizice în 6 țări din Europa și America de Sud.
Deschiderea magazinelor în România reprezintă un pas strategic în expansiunea globală a companiei noastre. Aceasta marchează, de asemenea, un pas firesc pentru consolidarea poziției noastre de lideri în industria accesoriilor fashion de telefonie mobila în această regiune a Europei.
Ismael Villalobos De Matias, fondator și CEO al grupului LA VASA DE LAS CARACASAS, al cărui portofoliu include și KAMALION
Ce conține Gama KAMALION
Brandul oferă o gamă largă de accesorii care nu numai că vă protejează echipamentul, dar vă oferă și posibilitatea de a vă pune în valoare propriul stil. Produsele sunt compatibile cu peste 600 de modele de telefoane, acoperind mărci populare precum iPhone, Samsung, Xiaomi, Oppo și Huawei.
Kamalion oferă, de asemenea, modele cu licență oficială, pentru care compania a încheiat parteneriate cu unele dintre cele mai renumite mărci din lume, precum Disney, Marvel și Barbie.
Cu ajutorul produselor, KAMALION ofera clienților posibilitatea să iasă în evidență și să-și exprime personalitatea. Având în vedere ce fiecare client are nevoi și preferințe diverse, KAMALION oferă posibilitatea potrivirii accesoriilor pentru aproape orice model de telefon, inclusiv opțiunea de personalizare a huselor cu propria grafică.
“Ce anume va găsi clientul la Kamalion? Un catalog vast de accesorii și tehnologie de ultimă generație: căști wireless, suporturi, light ring, sticlă termorezistentă, protecții pentru camere și multe altele. KAMALION este un brand care se concentrează în strategia sa pe nevoile clienților săi, dar care anticipează și se adaptează cu ușurință la tendințele actuale. Își creează propriile colecții, analizează noile tendințe, stiluri și urmărește îndeaproape ceea ce se întâmplă la nivel internațional. Principala sa axă este produsul și căutarea coerenței între stil, noutate și materiale de o calitate ireproșabilă. Produsele brandului se bazează pe trei piloni: modă, eleganță și originalitate!”, declară Oana Marinescu, Country Manager România.
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare
Pe 15 martie 2024, KAMALION va inaugura al patrulea punct de vânzare în Plaza România, fiind prima locație din București. Urmează ca în acest an să deschidă alte zeci de puncte de vânzare în cele mai importante orașe din România. În curând, KAMALION va fi prezent în Suceava, Deva, Brăila, Timișoara, Cluj, Iași, Craiova și Constanța.