Lectură de 2 minute

03 Dec 2020 - Știri și Noutăți

Cu vânzări cu 150% mai mari de Black Friday, Republica BIO vrea să ajungă pe raftul marilor rețele de retail

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Republica BIO, unul dintre cei mai importanÈ›i retaileri online cu produse destinate sănătății, a înregistrat în săptămâna cu Black Friday vânzări cu 150% mai mari față de perioada similară a anului trecut È™i o creÈ™tere cu 127% a numărului de comenzi.

Numărul vizitatorilor din magazin a crescut cu 80%, în perioada 9-15 noiembrie 2020, față de aceeaÈ™i perioadă din 2019, traficul venind preponderent din oraÈ™ele mari precum BucureÈ™ti, TimiÈ™oara, Cluj-Napoca È™i IaÈ™i.

“Am anticipat creÈ™terea de anul acesta, alimentată de reorientarea multor persoane către shoppingul online È™i de preocuparea românilor pentru produse sănătoase, astfel că ne-am pregătit temeinic din timp. În luna octombrie am făcut tranziÈ›ia către un depozit mult mai mare pentru a creÈ™te capacitatea de procesare a comenzilor, o schimbare planificată încă de la sfârÈ™itul anului trecut, am făcut stocuri suficiente în special la produse alimentare, suplimente È™i superalimente È™i am suplimentat resursele umane” declară Ciprian Stancu, Fondatorul Republica BIO.

Printre categoriile cu cele mai mari creÈ™teri se numără produsele alimentare cu 187%, suplimentele alimentare cu 273% È™i îngrijire aromatică cu 646%. Și categoria de superalimente a crescut cu 120%, în timp ce produsele apicole româneÈ™ti au înregistrat o creÈ™tere de 91%.

Peste 50% dintre comenzi au fost achitate prin plată electronică, fie cu cardul, fie prin transfer bancar.

“A fost un an intens, plin de provocări, în care am reuÈ™it să scalăm magazinul online pentru a face față numărului mare de clienÈ›i, dar È™i să lansăm produsele planificate pentru 2020. Mă refer în special la mult aÈ™teptata gamă de cereale de mic-dejun BIO pentru copii. Preocuparea părinÈ›ilor ca alimentaÈ›ia copiilor să fie din ce în ce mai sănătoasă este la cote maxime, de aceea am decis să intrăm într-o categorie nouă cu o alternativă curată È™i sănătoasă pentru micul dejun al micuÈ›ilor noÈ™tri” a continuat Ciprian Stancu.

Pentru 2021 compania românească È™i-a propus diversificarea accelerată a portofoliului de produse proprii È™i încheierea a cel puÈ›in un parteneriat strategic cu o reÈ›ea internaÈ›ională de retail fizic, pentru a face disponibile pe rafturile supermarketurilor È™i hipermarketurilor produsele certificate marca Republica BIO.

Citeste si:
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024

În paralel, compania va continua să investească în tehnologie, în integrarea inteligenÈ›ei artificiale în platformă È™i implementarea roboticii în procesul de fulfillment.

Republica BIO este unul dintre cei mai importanÈ›i retaileri online din România cu peste 5000 de produse destinate sănătății. Republica BIO deÈ›ine un portofoliu important de alimente, suplimente È™i superalimente marcă proprie, produse de înaltă calitate: bio, raw, neiradate, fără conservanÈ›i sau metale grele, din ingrediente de origine non-China. De asemenea, este importator exclusiv în România al brandurilor Manuka Lab È™i Melora.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  Cu vânzări cu 150% mai mari de Black Friday, Republica BIO vrea să ajungă pe raftul marilor reÈ›ele de retail