Lectură de 2 minute

14 Nov 2023 - Știri și Noutăți

Creștere de 75% a vânzărilor prin 2Performant în ziua de Black Friday față de 2022: cifrele înregistrate în platformă

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

2Performant anunță că platforma sa a intermediat vânzări în valoare de 3 milioane de euro fără TVA în ziua de Black Friday, în creștere cu 75% față de anul anterior, pentru 404 magazine partenere. Pentru întreaga săptămână 6-12 noiembrie 2023, creșterea a fost de 52% față de perioada comparabilă din 2022, până la valoarea de 8,2 milioane de euro fără TVA vânzări generate pentru 469 de magazine online. 
 

Sursa foto: Pixabay.com

„Creșterea noastră încetinise la aproximativ 40% în ultimele luni în comparație cu 2022, însă în momentul în care interesul românilor pentru cumpărăturile online a revenit, eram pregătiți de accelerare. În acest an am adus upgrade-uri importante motorului nostru principal de creștere - competiția de vânzări online Business League - unele majore chiar înainte de Black Friday și suntem foarte mulțumiți de rezultate”, a declarat Dorin Boerescu, co-founder și CEO 2Performant.

Valoarea vânzărilor intermediate de 2Performant în săptămâna 6-12 noiembrie 2023, de 8,2 milioane de euro fără TVA, este superioară cifrelor lunare înregistrate în primele șapte luni ale anului trecut.

Fiecare dintre cele 469 de magazine online partenere 2Performant au beneficiat săptămâna trecută, în medie, de 257 de vânzări în valoare de peste 17.000 de euro fără TVA.

„Până la finalul anului vom atinge pragul de 150 de milioane de euro vânzări generate prin 2Performant într-un an, în creștere cu 50% față de recordul anterior de 100 de milioane, stabilit anul trecut”, a adăugat Dorin Boerescu.

Perioada de Black Friday a evidențiat campionii din cadrul platformei 2Performant, printre aceștia se numără 7 dintre cele mai mari magazine online și 7 dintre cei mai buni generatori de vânzări online din România, fiecare dintre cei 14 depășind pragul de 1.000 de vânzări în 24 h prin 2Performant, cu ocazia Black Friday 2023.

  • Top 7 magazine cu peste 1.000 vânzări/24h au fost: Dr.Max, BestValue, Otter, SpringFarma, Flanco, Cărturești, Cupio.
  • Top 7 afiliați cu peste 1.000 vânzări/24h au fost: GlewSolutions, District Conversion, ING Bazar, Tidy Shopping, WPD, Blackfriday.ro, Tipli.

2Performant a intermediat în 14 ani de activitate peste 11,3 milioane de vânzări online în valoare de 529 milioane de euro, prin mai mult de 671 de milioane de click-uri, pentru mii de magazine online din România și din regiune, din peste 30 de industrii. Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar peste 8 milioane de clickuri pentru clienții din portofoliu. 2Performant Network SA este listată din 2020 pe piața AeRO a Bursei de Valori București, sub simbolul 2P - fiind prima companie publică de tehnologie din România.

Citeste si:
Mici la micul dejun, prânz și cină de 1 mai: cât costă o porție de mici anul acesta
Mici la micul dejun, prânz și cină de 1 mai: cât costă o porție de mici anul acesta
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Creștere de 75% a vânzărilor prin 2Performant în ziua de Black Friday față de 2022: cifrele înregistrate în platformă