Lectură de 2 minute

22 Jan 2019 - Știri și Noutăți

Crestere de 40% a cifrei de afaceri pentru Vegis in 2018

Abonează-te pe  

Vegis.ro a incheiat 2018 cu o cifra de afaceri de 2,6 milioane de euro, inregistrand o crestere de 40% fata de anul precedent. Evolutia pozitiva s-a datorat fidelizarii clientilor, dar si cresterii in ansamblu a pietei produselor naturiste din Romania cu aproximativ 20%.

Cresterea cifrei de afaceri a Vegis.ro peste estimarile initiale consolideaza pozitia de lider in piata online de produse naturale, bio si vegane si vine pe fondul investitiilor atat pe partea de logistica, cat si de dezvoltare a businessului si fidelizarea clientilor, prin eforturile constante de informare si documentare a celor peste 7000 produse listate pe site si aflate in stoc permanent in depozitul din Brasov.

Cea mai mare investitie anul trecut a fost cea in noul depozit de 1000 mp, care permite extinderea portofoliului de produse, dar si procesarea mai rapida a comenzilor primite. Asa cum am anticipat la inceputul anului 2018, piata produselor naturiste si bio si-a pastrat trendul ascendent si a inregistrat o crestere de circa 20% fata de anul precedent. Ne-am indeplinit obiectivul de a creste cu o rata superioara dezvoltarii naturale a pietei si am atins chiar o crestere de 40%. Motorul principal ramane fidelizarea clientilor, care apreciaza viteza de livrare, in 24-48 ore de la plasarea comenzii si calitatea serviciilor aferente comenzii, precum impachetarea, relatia cu departamentul de customer service si campaniile de marketing”, a explicat Mihai Bucuroiu, Fondator si Director de Dezvoltare Vegis.ro.

In 2019, Vegis continua investitiile in optimizarea procesarii comenzilor si depozit, prin automatizarea proceselor si implementarea unui sistem WMS.

Cele mai cautate categorii de produse raman si in 2018:

  • suplimentele naturale
  • alimentele
  • cosmeticele naturiste

Categoria cosmeticelor se bucura de o dinamica remarcabila, atat prin cresterea interesului din partea publicului, cat si datorita dezvoltarii ofertei, in special din partea producatorilor romani.

In topul celor mai vandute produse se afla mierea de Manuka, uleiul de cocos, Antioxivita (un supliment alimentar natural romanesc considerat cel mai puternic antioxidant) si cosmeticele pe baza de bicarbonat. Topul judetelor in care se plaseaza cele mai multe comenzi ramane dominat de Bucuresti (care reprezinta 38% din total), urmat de Cluj, Timis, Iasi si Brasov.

Tendinta de crestere a vanzarilor si a traficului pe dispozitive mobile a continuat in 2018. Ponderea vizitatorilor pe mobile a ajuns la 64%, iar numarul acestora a crescut cu 23% fata de anul precedent. Rata de conversie a clientilor din zona de mobil a crescut si ea ca urmare a trendului organic, dar si a investitilor facute de Vegis.ro pe acest segment, unde procesul de comanda si versiunea de mobil au fost optimizate, in acord cu comportamentul si stilul de viata al utilizatorilor. Numarul comenzilor plasate de pe dispozitive mobile a crescut cu 70% fata de 2017.

Citeste si:
Brandul italienesc de cosmetice KIKO a deschis primul magazin din România
Brandul italienesc de cosmetice KIKO a deschis primul magazin din România

Vegis.ro este cel mai mare magazin online de produse naturiste din Romania. Infiintat la inceputul anului 2012, Vegis.ro comercializeaza de peste 6 ani produse naturiste, bio sau vegane, pentru cei interesati de un stil de viata sanatos si o nutritie bazata pe produse ecologice si naturale.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Crestere de 40% a cifrei de afaceri pentru Vegis in 2018