Lectură de 3 minute

04 Nov 2020 - Știri și Noutăți

Cornelia Nicolae, Fashion House: Businessul de outlet, cel mai favorizat în acest moment

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

În timp ce multe sectoare și industrii au fost grav afectate de pandemia de Covid-19, businessul de outlet trece prin cea mai bună perioadă, consideră Cornelia Nicolae, retail operations director Fashion House Group. “Cred că în momentul acesta este cel mai favorizat. Consumatorii sunt tot mai atenți la cheltuielile pe care le fac și sunt mai sensibili la preț”, a declarat Cornelia în cadrul retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis, organizat de retail.ro și wall-street.ro.

În cadrul panelului Reset Retail: Impactul pandemiei Covid-19 asupra industriei, ce poate fi urmărit accesând playerul de mai sus, Cornelia a discutat despre evoluția Fashion House Outlet în ultimele luni, planurile de viitor și cum vede noul peisaj al industriei românești de retail în perioada următoare.

“În momentul de față consumatorii sunt mult mai atenți la cheltuielile pe care le fac, sunt mai mult sensibili la prețuri și caută evident cel mai bun raport calitate-preț. Este ceea ce le oferim la Fashion House și înregistrăm creștere în majoritatea indicatorilor de performanță. În cele 19 săptămâni de la redeschidere, avem creșteri de trafic de 7% și 20% creștere în vânzări”, a explicat Cornelia Nicolae.

Noul director de operațiuni retail al Fashion House Group a mai discutat despre o creștere a consumului smart, care se reflectă în numărul de bucăți vândute, în media bonului și a cheltuielilor pe vizită. “Observăm acest apetit pentru branduri internaționale, cunoscute în special, branduri pe care vizitatorii le găsesc la noi la un preț corect. Acest raport calitate-preț este triggerul care îi face să ne viziteze de fiecare dată”, a declarat Cornelia Nicolae la retailArena 2020.

Fii la curent cu trendurile din industria de retail și noutățile pe care le pregătim! Apreciază pagina retailArena.

Fashion House Outlet Pallady, gata în aprilie 2021

În privința planurilor de dezvoltare, Fashion House Group pregătește lansarea celei de-a treia faze de dezvoltare a outletului din Militari, ce are loc în luna noiembrie. “Acomodăm atât branduri noi, cât și retaileri care se relochează pe suprafețe mai mari. În felul acesta, suprafața închiriată ajunge la 15.500 metri pătrați. În paralel, suntem în pregătiri cu lansarea celui de-al doilea outlet, Fashion House Oulet Pallady, pe A2.

Cel de-al doilea outlet va fi lansat în aprilie 2021, iar în momentul de față are un grad de ocupare de 50%, majoritatea fiind retaileri ce se găsesc și în outletul din Militari. “Magazinele de tip outlet au ca misiune comercializarea excesului de stocuri. Este o oportunitate pentru fiecare retailer să aibă acest canal de comercializare a stocurilor rămase”, spune Cornelia.

Poți urmări întreaga discuție din panelul Reset Retail de la retailArena 2020 în playerul de mai sus!

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie

Cât despre evoluția în perioada imediat următoare și recuperarea pierderilor înregistrate în perioada stării de urgență, reprezentanta Fashion House adaugă: “Este greu de spus și realmente greu de realizat. Au fost totuși 3 luni în care magazinele au fost închise. Vedem o recuperare, dar finalul anului o să ne arate exact unde ne situăm. La nivelul industriei, cel mai probabil vor fi branduri care nu vor depăși această perioadă și cred că cele mai afectate vor fi brandurile locale”.

Fashion House Group este parte din Liebrecht & wooD Group, un dezvoltator european de renume. De peste 25 de ani, grupul Liebrecht & wooD este prezent în Polonia, în România și în Rusia unde dezvoltă clădiri de birouri, spații de retail și proiecte industriale ce însumează suprafețe de peste 500.000 de metri pătrați

retailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro și retail.ro, powered by VTEX, FAN Courier, P3 Logistics Park, eMAG Marketplace, Carrefour, Fashion House Outlet Centre București, Veranda, Twispay, Smart ID, Ceetrus, foodpanda, Answear, GLAMI, Filip&Company, ALTEX, Cushman & Wakefield Echinox, Optimized, Euromonitor și Ipsos.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cornelia Nicolae, Fashion House: Businessul de outlet, cel mai favorizat în acest moment