Lectură de 2 minute

14 Oct 2021 - Știri și Noutăți

cora vinde lunar 500.000 de pâini, dintre care 60% sunt coapte în brutăriile proprii

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Retailerul cora, care operează o rețea de 10 hipermarketuri în România, vinde lunar peste 500.000 de pâini, dintre care 60% sunt frământate, dospite și coapte în brutăriile proprii, pentru care folosește 80 de tone de făină lunar.

cora și-a diversificat în ultimii ani continuu sortimentul de panificație și a investit în echipa care lucrează în brutăriile proprii existente în fiecare hipermarket.

Cele mai apreciate tipuri de pâine cora sunt cele cu maia, care câștigă tot mai mult teren, în prezent peste 50% dintre clienți optând pentru ele, dar și produsele îmbogățite cu cereale (orz, ovăz, mei) și semințe (in, chia, mac, susan, semințe de floarea-soarelui).

cora are avantajul de a avea brutării proprii în hipermarketurile sale, spre deosebire de alți retaileri, prin urmare putem ajusta fidel oferta, în funcție de ce-și doresc consumatorii. Pandemia a schimbat obiceiurile de cumpărare, impunând calitatea în fața cantității. Am observat la cumpărătorii care vin în magazin sau comandă online apetența pentru specialități de pâine”, a declarat Larisa Mătăsaru, directorul de achiziții produse proaspete cora România.

Comenzile de pâine pe cora online, mai puține

Românii preferă să vină în magazin pentru a cumpăra pâinea, fiind interesați de aspectul ei, de prospețime, în prezent doar 3% din cifra de afaceri pe acest segment fiind generată prin comenzile online. Se observă însă o creștere a încrederii pe care clienții o dezvoltă în a comanda produse proaspete online, potrivit cora.

În magazinele de conveniență cora Urban, deschise în București anul acesta, pot fi găsite zilnic 20 de sortimente de pâine, jumătate dintre ele fiind producție proprie.

Campioni la consumul de pâine, la nivelul rețelei cora, sunt hipermarketurile din București și Bacău, unde se înregistrează cele mai mari vânzări din categorie.

Dintre pâinile producție proprie, foarte apreciate sunt Rodul pământului și pâinea odihnită, ambele cu maia, dar și clasica baghetă franțuzească, pâinea pave cu maia și pâinea Limnos Chalkidiki, concepută din făină de grâu dur.

Citeste si:
19 magazine Cora vor deveni Carrefour până la finalul lui 2024: unitățile nu vor fi închise pe perioada rebrandingului
19 magazine Cora vor deveni Carrefour până la finalul lui 2024: unitățile nu vor fi închise pe perioada rebrandingului

Cora sărbătorește sâmbătă, 16 octombrie, Ziua Mondială a Pâinii, cu un festival al pâinii, care constă în prezentarea gamelor în standuri special dedicate.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este un brand de retail prezent pe piața românească din 2003, care operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  cora vinde lunar 500.000 de pâini, dintre care 60% sunt coapte în brutăriile proprii