Lectură de 2 minute

07 Jun 2021 - Știri și Noutăți

cora începe o campanie pentru achiziția de echipamente medicale pentru copii și invită clienții să doneze

Anca Olteanu

Retailerul cora derulează o campanie de strângere de fonduri la nivelul întregii rețele și îi învită pe consumatori să doneze pentru cumpărarea unor aparate medicale vitale pentru copiii cu probleme de sănătate.

Anul acesta „Luna cora, luna inimilor deschise” se desfășoară sub sloganul “Rotunjim împreună pentru o cauză bună”, în perioada mai – decembrie, scopul fiind de a a trage cât mai multe fonduri pentru asociații non guvernamentale și spitale.

Cei care dorec să doneze o pot face atunci când achită cumpărăturile în magazin. Clienții pot dona tichetul de reducere oferit de cora sau diverse sume de bani, fără o investiție mare, prin rotunjirea sumei de pe bonul de cumpărături. Sunt posibile donații și în cazul în care clienții aleg să plătească la casele automate – Self Check Out. În această situație, clienții scanează un cod pentru donație, în funcție de suma pe care doresc să o doneze.

cora contribuie prin propria donație la suma finală astfel încât campania să își atingă obiectivele propuse.

În 2019, prin această campanie s-a reușit strângerea a aproximativ 900.000 de lei.

Citeste si:
Topul retailerilor alimentari în 2020: schimbare de lider, majorări de afaceri și creșterea numărului de angajați

Banii vor fi folosiți pentru cumpărarea unor aparate medicale vitale pentru copiii cu probleme de sănătate. Partenerii și beneficiarii campaniei din acest an sunt: Asociația Salvaţi Copiii, Fundaţia Dăruieşte Aripi, Asociația Little People, Spitalul Grigore Alexandrescu, Spitalul Fundeni, Spitalul Maria Sklodowsk Curie – din București, Spitalul Clinic Județean Cluj-Napoca – Secția Ginecologie, Spitalul Județean Drobeta, Spitalul Județean de Urgenţă Bacău.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este un brand de retail, prezent pe piața românească din 2003. Compania operează 10 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020, serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo și Food Panda, cu livrare în mai puțin de 60 de minute.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  cora începe o campanie pentru achiziția de echipamente medicale pentru copii și invită clienții să doneze