Lectură de un minut

04 Aug 2023 - Știri și Noutăți

Consumatorii sunt mai atenți la prețuri: Ketchupul Heinz a fost detronat de sosurile mai ieftine

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Creșterile susținute de prețuri îi fac pe consumatori să se orienteze tot mai des de la mărcile tip A către mărcile private mai ieftine. Kraft Heinz este următoarea companie care va resimți efectele: deși vânzările sunt încă în creștere (ușoară), volumele sunt sub presiune.

Sursa foto: Unsplash

Kraft Heinz a dezamăgit prin rezultatele sale trimestriale: cifra de afaceri a crescut cu 2,6 %, ajungând la 6,7 miliarde de dolari (6 miliarde de euro), sub așteptările analiștilor, potrivit retaildetail.eu.

Cel mai îngrijorător este faptul că volumele au scăzut cu 7 %, deoarece tot mai mulți consumatori nu mai acceptă cu ușurință inflația persistentă. Cumpărătorii au devenit mai atenți la preț, schimbând produsele scumpe de marcă cu mărci private mai ieftine.

Cu toate acestea, compania se așteaptă la o îmbunătățire în a doua jumătate a anului.

Prin urmare, multinaționala își menține perspectivele anterioare, cu o creștere preconizată de 4 până la 6 % atât pentru venituri, cât și pentru profitul operațional.

Kraft Heinz este unul dintre cei mai mari jucători din industria alimentară globală și reprezintă fuziunea dintre companiile Kraft Foods și H.J. Heinz, care a avut loc în 2005.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Consumatorii sunt mai atenți la prețuri: Ketchupul Heinz a fost detronat de sosurile mai ieftine