Lectură de 2 minute

17 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Coca-Cola lansează în România două variante noi de băuturi cu aromă de citrice

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Coca-Cola lansează în România nu una, ci două variante noi de băuturi cu aromă revigorantă de citrice. Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde aduc, începând cu luna aprilie, o nouă experiență savuroasă celor care iubesc gustul delicios și inconfundabil Coca-Cola și nu numai.  
 

 

Sursa foto: Unsplash

Coca-Cola crede că cei care apreciază aromele fresh, de citrice, în băuturile cola, și care vor să încerce gusturi noi nu trebuie să se mulțumească doar cu o singură opțiune. Așa s-a născut ideea de a lansa în același timp două noi variante savuroase: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde, sub ideea creativă „Când un twist nu e de ajuns”.

„Suntem încântați să le oferim celor care iubesc gustul unic Coca-Cola nu una, ci două variante prin care se pot bucura de băutura preferată într-o experiență fresh și delicioasă. Invităm consumatorii să încerce ambele variante și să le savureze pe fiecare în funcție de moment. Pentru că o singură aromă favorită nu e de ajuns pentru cât de diverse sunt gusturile lor.” – Iuliana Nedelcu, marketing director Coca-Cola România.

Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde fac o pereche care se completează și vor fi comunicate împreună în campania de marketing. Ambele băuturi vor fi disponibile pe rafturile din România începând cu luna aprilie, în ambalaje din PET reciclat de 500 ml și 2l, dar și la doze de 330 ml.

Coca-Cola oferă produse în peste 200 de țări și teritorii. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Coca-Cola lansează în România două variante noi de băuturi cu aromă de citrice