Caffè Vergnano vine în completarea portofoliului companiei pe segmentul de cafea. În iunie 2020, Coca-Cola HBC România a lansat pe piață marca de cafea mass-premium Costa Coffee, iar noul brand oferă consumatorilor o nouă opțiune de cafea de calitate.
„Suntem foarte bucuroși să adăugăm o nouă savoare în portofoliul nostru de cafea, de data aceasta, o cafea italiană veritabilă. Caffè Vergnano este o afacere de familie, consolidată de 4 generații la rând, care pune pe primul loc calitatea și momentul unic pe care îl creează. Brandul va beneficia de o rețea largă de distribuție și de susținerea unui partener de business puternic, așa cum este Coca-Cola HBC. Vrem să oferim românilor o cafea perfectă și puțin din stilul ‘la dolce vita’ cu fiecare ceașcă de Caffè Vergano servită”, declară Mihaela Hoffman, Coffee & Premium Spirits business director, Coca-Cola HBC România.
Caffè Vergnano este una dintre primele afaceri de familie din Italia din segmentul cafelei, care datează din 1882. Calitatea superioară se naște dintr-un proces de pregătire: de la alegerea boabelor până la producție. Cafeaua este obținută printr-un proces lent de prăjire, în care boabele sunt prăjite individual, în funcție de regiunile din care provin.
„Parteneriatul cu Coca-Cola HBC ne va ajuta să accelerăm creșterea brandului nostru și să facem cunoscut gustul autentic italienesc al cafelei Vergnano în afara Italiei. Combinând expertiza, know-how-ul și echipa profesionistă a Coca-Cola HBC, cu brandul nostru de istorie și produse excelente, suntem încrezători că acest lucru se va dovedi un parteneriat puternic în dezvoltarea afacerii noastre în afara Italiei”, declară Carolina Vergnano, CEO, Caffè Vergnano.
Unde este disponibilă Caffè Vergnano
În România, Caffè Vergnano este disponibilă în locații HoReCa partenere Coca-Cola HBC. În primăvara lui 2022, Caffè Vergnano își propune să intre și în piața de retail.
Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având în 2019 vânzări de peste 2,2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, are operațiuni în 28 de țări, deservind peste 600 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă largă de băuturi răcoritoare, printre care băuturi carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea.
Coca-Cola oferă produse în peste 200 de țări. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, Coca-Cola deține brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata, iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, deține, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ.