Lectură de 2 minute

06 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Cărturești și Veranda transformă parcarea subterană a mall-ului

Anca Olteanu

Cărturești și Veranda Mall colaborează pentru a promova lectura în rândul bucureștenilor. Începând cu 5 aprilie, atât centrul comercial, cât și parcarea subterană vor fi transformate în cel mai nou loc de lectură urban.

Inițiativa face parte din activitățile de promovare a cititului realizate de librăriile Cărturești în fiecare an cu ocazia Zilei Internaționale a Cărții, sărbătorită pe 23 aprilie. Anul acesta, în colaborare cu Veranda Mall, Cărturești transformă parcarea subterană a centrului comercial într-o invitație la lectură.

Locurile de parcare au fost redenumite după titlurile unor cărți clasice, îndrăgite de foarte mulți cititori, precum: Lolita, de Vladimir Nabokov, Emma, de Jane Austen, Marele Gatsby, F. Scott Fitzgerald, Anna Karenina, de Lev Tolstoi sau Doctor Jivago, de Boris Pasternak.

Prin această inițiativă, Cărturești oferă vizitatorilor Veranda Mall ocazia de a cumpăra diverse cărți la preț redus. Pentru a beneficia de discount, aceștia sunt invitați să fotografieze stâlpul cu titlul pe care doresc să îl citească și să prezinte poza librarilor din Cărturești Veranda Mall.

„Anul trecut a adus multe schimbări în viețile noastre, am pierdut multe dintre lucrurile dragi de până atunci, dar ne-a ajutat și să redescoperim sau să întărim obiceiurile bune cum ar fi lectura. Ne-am bucurat că partenerilor noștri de la Veranda Mall le-a plăcut ideea campaniei, le mulțumim că ni s-au alăturat în acest demers și ne-au ajutat să transformăm un loc utilitar din oraș, cum ar fi o parcare, într-o invitație la lectură”, a declarat Iulia Teliban, marketing manager Cărturești.

Citeste si:
Cum a crescut afacerea cu cărți printate la cerere pe Amazon. Povestea unui antreprenor român

Perioada de desfășurare a campaniei de promovare a lecturii în Veranda Mall este 5 aprilie – 5 iunie 2021.

Cărturești este prima librărie-concept din România, deschisă la finalul lui 2000. Cărturești are în prezent 38 de spații.

Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din București, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), în zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp.

Citește și: Cărturești se deschide în Veranda Mall din București

Citeste si:
Ce vitamine și minerale folosesc românii: 42% dintre vânzări sunt pentru produsele de imunitate

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cărturești și Veranda transformă parcarea subterană a mall-ului