Lectură de 2 minute

20 Sep 2021 - Știri și Noutăți

Săptămâna Tranziției Alimentare la Carrefour: produsele bio în magazine și online

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Carrefour începe a doua ediție a ''Săptămânilor Tranziției Alimentare”, campanie ce promovează în magazine și online gamele de produse mai sănătoase și prietenoase cu mediul, ca parte a strategiei sale globale Act for Food. Retailerul invită 28 de perteneri locali și internaționali în Pactul pentru Tranziția Alimentară, iar primul proiect, desfășurat alături de opt noi parteneri locali, are loc până pe 29 septembrie.

 

În cadrul Săptămânilor Tranziției Alimentare se prezintă consumatorilor de unde vine mâncarea sănătoasă - de la componenta bio la produsele fără aditivi #nimicsuspect, Filierele Calității la mărcile proprii precum Drag de România sau sistemul de clasificare Nutri-Score.

În 2020, Carrefour, împreună cu 11 branduri din zona de food și non-food, a organizat campania dedicată tranziției alimentare în magazinele sale din cele 6 țări membre ale pactului: Belgia, Franța, Italia, Polonia, România și Spania.

Anul acesta, retailerul invită parteneri locali în cadrul programului de tranziție către o alimentație mai sănătoasă, alături de cele 20 de companii implicate la nivel internațional, astfel încât Albalact, Dry Fruits Transilvania, Delaco, FrieslandCampina, Fuchs, Five Continents, Strauss Coffee și Smithfield România s-au implicat cu proiecte proprii în cadrul Săptămânilor Tranziției Alimentare.

Partenerii locali se alătură celor 20 de companii internaționale, fiind aleși pentru obiectivele și rezultatele lor în cinci domenii prioritare de acțiune: producție responsabilă, transparență, ambalaje, climă și biodiversitate.

"Toate aceste acțiuni concrete susțin filosofia Act for Food și pun pe primul plan calitatea alimentelor prin consolidarea colaborărilor cu producătorii, promovarea producțiilor naționale și locale, democratizarea produselor bio, stabilirea unor caiete de sarcini exigente, garantarea siguranței și a trasabilității produselor alimentare (blockchain) și încurajarea practicilor responsabile pentru conservarea biodiversității”, spune Gabriela Rădulescu, director calitate, Carrefour România.

Până pe 29 septembrie, consumatorii pot descoperi produse selectate de Carrefour și recomandate acestora ca fiind sănătoase, mai sustenabile și cu impact mai prietenos asupra mediului, mai transparente și la prețuri accesibile din următoarele game: Carrefour Bio, Drag de România, Filiera Calității (legumele, fructele, carnea de vită sau pește, dar și ouăle de la Ferma Rojiștea cu focus pe tehnologia blockchain ce arată trasabilitatea produselor), produsele marcă proprie Carrefour (din care au fost eliminați peste 100 de aditivi controversați din rețete), EcoPlanet și Les Cosmetique (ingredientele de origine vegetală și impact redus față de mediu), precum și produsele internaționale și locale, clasificate în funcție de Nutri-Score.

Campania este disponibilă atât în rețeaua de magazine, cât și online: pe site-ul carrefour.ro sau prin intermediul aplicației Bringo. Carrefour România are peste 360 de magazine din țară și oferă servicii de online shopping cu livrare acasă.

Citeste si:
Britanicii de la DS Smith, care dețin două fabrici în România, preluați de o firmă americană pentru 6,79 miliarde de dolari în acțiuni
Britanicii de la DS Smith, care dețin două fabrici în România, preluați de o firmă americană pentru 6,79 miliarde de dolari în acțiuni

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Săptămâna Tranziției Alimentare la Carrefour: produsele bio în magazine și online