Lectură de un minut

05 Sep 2023 - Știri și Noutăți

Carrefour înregistrează logo-ul pentru noul său lanț de magazine 

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Înregistrarea logo-ului indică faptul că debutul Atacadão în Franța este, de fapt, aproape, în ciuda semnelor de întrebare cu privire la planurile retailerului pentru acest format. Carrefour a declarat deja că primul punct de vânzare sub sigla Atacadão se va deschide în primul trimestru al anului 2024.

Sursa foto: Shutterstock

Designul bannerului Atacadão din Franța va fi diferit de cel folosit în Brazilia și Maroc, a precizat retailerul, potrivit ESM.com. Retailerul francez a depus cererea la 28 iulie și a primit aprobarea la 18 august din partea Institutului Național de Proprietate Industrială (INPI).

După ce planurile anterioare din regiunea Sevran au fost respinse de autoritățile locale, Carrefour a anunțat recent că a ales Aulnay-sous-Bois ca destinație pentru primul punct de vânzare.

În cadrul acestui plan, un centru comercial local existent sub marca Carrefour ar urma să fie transformat într-un magazin Atacadão, în cadrul unei investiții estimate la 10 milioane de euro.

Municipalitatea în cauză este situată la o jumătate de oră de Paris și, în mod ironic, la doar câțiva kilometri de Sevran.

Opoziția locală

Potrivit cotidianului brazilian O Globo, deși primarul localității a îmbrățișat ideea, politicienii de stânga și unii locuitori din Aulnay-sous-Bois se opun proiectului și se mobilizează împotriva planurilor retailerului.

Printre motivele menționate pentru opoziția lor se numără faptul că proiectul low-cost amenință locurile de muncă, favorizează utilizarea excesivă a mașinilor, subminează oferta comercială și impune un model de consum care contravine problemelor de sănătate și de mediu.

Achiziționat de Carrefour în 2007, Atacadão, care operează aproximativ 250 de puncte de vânzare, reprezintă aproape 70% din veniturile grupului francez în Brazilia. Magazinele de tip depozit cu autoservire oferă produse în cantități mari la prețuri reduse.

Citeste si:
Carrefour atacă inflația cu un nou program: reduceri la peste 1.200 de produse
Carrefour atacă inflația cu un nou program: reduceri la peste 1.200 de produse

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Carrefour înregistrează logo-ul pentru noul său lanț de magazine