Într-o declarație, Calzedonia a afirmat că noul nume reprezintă "universul" grupului, inclusiv mărcile, oamenii și valorile sale. Oniverse este, de asemenea, o anagramă a numelui de familie al lui Sandro Veronesi, care a fondat afacerea în Italia în 1986 și care încă o conduce în calitate de președinte, cu ajutorul fiilor săi, notează The Retail Buletin.
Pe lângă Intimissimi, portofoliul diversificat de mărci al grupului include Tezenis, Falconeri, Signorvino, Atelier Emé și Antonio Marras, precum și Grand Soleil, Pardo și Van Dutch.
„Grupul a reușit să se dezvolte în mod constant de la înființarea sa. Acum este o organizație cu o mare istorie, un univers în continuă expansiune, cu foarte multe mărci comerciale, fiecare caracterizată de o identitate specifică. Oniverse definește tocmai această unitate de entități libere: o organizație eterogenă, fiecare element având o structură proprie și diferită, dar făcând parte din același proiect”, a declarat Veronesi.