C&A colaborează cu Wehkamp din 2008, iar în 2022 a extins această colaborare la Amazon și Zalando. Retailerul de modă dorea să atragă noi clienți prin intermediul acestor marketplace-uri, urmând ca aceștia să facă apoi cumpărături și direct în magazinul online și în magazinele C&A, relatează retaildetail.eu.
Cu toate acestea, s-a dovedit că nu a fost așa, arată o evaluare amplă. Mai mult, activitățile de pe marketplace au dus într-adevăr la creșterea vânzărilor, dar nu și a marjelor așteptate. Prin urmare, C&A încheie acum acordurile cu Amazon, Wehkamp și Zalando privind o închidere controlată.
De acum înainte, compania de modă se va concentra pe consolidarea și creșterea propriilor canale digitale, cu un rol important pentru programul de fidelizare "C&A pentru tine". Acest program, lansat anul trecut, ar trebui să ajute retailerul să construiască relații pe termen lung cu clienții.
"Programul a avut o lansare de succes, cu aproape patru milioane de membri în întreaga Europă, și credem cu tărie în traiectoria de creștere viitoare. Suntem convinși că avem potențialul de a ne moderniza, simplifica și crește afacerea noastră digitală", a explicat Wim Blaauw, Chief Digital & Transformation Officer.