Cu o suprafață comercială de aproximativ 300 mp, magazinele sunt semnificativ mai mici decât un magazin C&A obișnuit.
"În aceste magazine, există mai mult spațiu pentru asistență individuală și un serviciu personalizat. Gândiți-vă la cumpărături cu programare sau la oferte personalizate pentru membrii noștri locali", spune Stefanie Schneider, director de Marketing, noteaza retaildetail.eu.
Noul concept joacă un rol important în ambițiile de creștere ale C&A. După o perioadă în care a închis magazine învechite și supradimensionate, lanțul de modă intenționează acum să deschidă peste 100 de magazine noi în Europa în următorii trei ani.
O mare parte dintre acestea vor fi magazine în centrul orașelor. Clienții vor să fie inspirați și preferă magazinele mai mici în locul clădirilor gigantice cu cinci etaje, consideră lanțul.
Sub conducerea directorului general Giny Boer, C&A a demarat un exercițiu major de modernizare în urmă cu trei ani buni, modernizându-și magazinele și colecțiile, dar necesitând, de asemenea, restructurarea repetată a companiei. Cu 1.300 de magazine în 17 țări, brandul este în continuare un jucător european de top.