Lectură de 2 minute

04 Apr 2023 - Știri și Noutăți

Bulgarii de la Pollenity, compania care digitalizează industria apicolă, intră pe piața din România

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Pollenity este o companie lansată în Bulgaria care proiectează, dezvoltă și implementează tehnologii, metodologii și practici de afaceri inovatoare pentru a proteja albinele de miere. Compania, lansată în 2015, are deja un model de afaceri dovedit, lucrează cu clienți din peste 15 țări și intră acum pe piața românească.

Sursa foto: Pixabay.com

Albinele de miere joacă un rol crucial în polenizarea multor alimente care formează o parte semnificativă a dietei noastre. Se estimează că 75% din culturile alimentare globale depind, cel puțin parțial, de polenizatori, inclusiv de albinele de miere (conform FAO). În plus, contribuția polenizatorilor la producția globală a culturilor a fost estimată să valoreze între 235 și 577 de miliarde de dolari pe an.

Impactul pe care albinele de miere îl au asupra ecosistemului și sănătății noastre este critic. Pollenity permite atât utilizatorilor individuali, cât și corporațiilor să se implice, prin mai multe tipuri de proiecte desfășurate:

  • Conceptul “Adoptă un stup”, construit pe transparență și trasabilitate
  • Gestionarea de la distanță a stupului folosind tehnologia proprie IoT
  • Cercetare și Dezvoltare împreună cu universități europene de top
  • Platformă ESG pentru companiile pentru care sustenabilitatea este un obiectiv important

Oferind utilizatorilor alternative mai sănătoase la consumul de zahăr, Pollenity sprijină producătorii locali, oferindu-le stabilitate financiară și contribuind la crearea unui viitor sustenabil pentru mediu.

Pollenity a fost lansat în 2015 în Bulgaria de către Sergey Petrov și de atunci, a ridicat runde de finanțare de tip pre-seed și seed, lucrează cu peste 200 de clienți corporate, susține peste 50 de apicultori, iar peste 4000 de stupi au fost adoptați. Compania a câștigat premiul „Cel mai bun startup IoT” la CESA Awards, iar abordarea sa unică a fost recunoscută la nivel internațional.

În România, Pollenity lucrează deja cu 6 apicultori din Moara Vlăsiei, Răcari, Hoghilag, satul Romanu, Dănești, Caraș Severin, iar portofoliul de apicultori și produse provenind de la albine urmează să crească în următoarele săptămâni.

Prin programul “Adoptă un Stup”, Pollenity permite utilizatorilor individuali și companiilor să se implice și să susțină în mod direct un apicultor și stupii lor, care au peste 60.000 de albine fiecare. Clienții beneficiază, printre altele, de:

  • Miere 100% naturală, livrată lunar, de la apicultorul ales,
  • Vizite împreună cu familia/compania, la stupi,
  • Un profil interactiv cu detalii despre stupul adoptat și apicultor,
  • Pentru companii: rapoarte anuale și branding pentru stup,
  • Un certificat de adopție digital.

Citeste si:
Programul magazinelor Penny de Paște, în 2024
Programul magazinelor Penny de Paște, în 2024
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Bulgarii de la Pollenity, compania care digitalizează industria apicolă, intră pe piața din România