Lectură de 2 minute

29 Mai 2024 - Știri și Noutăți

​​​​​​​Bringo Mall a înregistrat peste 6.000 de comenzi în primele șase luni de la lansare

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

La șase luni de la lansare, Bringo confirmă succesul serviciului Bringo Mall, dezvoltat sub conceptul „O comandă, mai multe magazine, o singură livrare”. Lansat în decembrie 2023, Bringo Mall este un serviciu care le oferă clienților posibilitatea de a cumpăra din mai multe magazine listate în aplicație, din cadrul unui centru comercial. Indiferent de specificul magazinelor, clienții se pot bucura de cumpărături rapide printr-o singură comandă și cu costul unei singure livrări. În prezent, sunt 30 de orașe în care serviciul Bringo Mall este disponibil, cu 48 de malluri din cadrul cărora clienții pot comanda, beneficiind de aceleași prețuri și oferte promoționale ca în magazine. 

Sursa foto: Pixabay

Conform unui studiu iSense, clienții care comandă recurent online doresc să aibă posibilitatea de a plasa o singură comandă din mai multe magazine, simplificându-și astfel cumpărăturile. Nevoile de cumpărare ale clienților sunt diverse și complexe, iar un singur magazin sau o singură aplicație nu pot satisface toate aceste nevoi, deoarece ar implica multiple comenzi din aceeași aplicație sau din aplicații diferite, ceea ce ar crește costurile de livrare și necesită sincronizarea mai multor livrări.

Studiul realizat de Bringo în august 2023 atestă nevoia clienților pentru o aplicație „all inclusive”, prin care să poată comanda din mai multe magazine fără a utiliza mai multe aplicații, iar Bringo Mall a apărut ca o soluție pentru nevoile acestora de cumpărare: fie că este vorba de hipermarket, farmacii, hrană pentru animalele de companie, produse de frumusețe sau jucării, totul se rezolvă prin plasarea unei singure comenzi, dar plătind o singură taxă de livrare.

De altfel, Bringo Mall se poziționează drept cea mai mare inovație din sectorul e-commerce din România, fiind singurul jucător din industrie care oferă acest tip de serviciu.

Rezultatele notabile înregistrate de Bringo Mall:

  • Peste 6.400 de comenzi înregistrate de la lansarea Bringo Mall;

  • Peste 3.800 de clienți unici au plasat comenzi prin Bringo Mall;

  • 340 lei este valoarea medie a unei comenzi din Bringo Mall;

    Citeste si:
    Grupul eMAG și-a triplat numărul de comenzi la nivel regional: retailerul a bugetat investiții de 900 de milioane de lei
    Grupul eMAG și-a triplat numărul de comenzi la nivel regional: retailerul a bugetat investiții de 900 de milioane de lei
  • Comenzile includ, de obicei, produse din minim 2 magazine, maximul înregistrat fiind de 5 magazine într-o singură comandă;

  • Ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate a fost 22 decembrie, chiar în prima lună de lansare a serviciului;

  • După București, top 5 orașe cu cele mai multe comenzi sunt: Sibiu, Galați, Brașov, Cluj și Constanța;

  • Cele mai frecvente combinații de comenzi sunt: Market + Farmacie și Market + PetShop, urmate de Market + Jucării, Bacanie, Dulce, Home&Deco și Librărie;

  • Cea mai mare comandă (din punct de vedere al valorii) a fost de 3.408 lei;

  • Cea mai mare comandă (din punct de vedere al numărului de produse) a inclus 51 de produse unice;

Bringo este o aplicație de cumpărături online, unde poți găsi tot ce ai nevoie - de la legume și fructe, până la echipament sportiv și cărți din cele peste 200 de magazine partenere - în total, peste 90 000 de produse cu mai multe opțiuni de livrare: livrare rapidă, planificată în aceeași zi sau serviciul Click&Collect. Bringo este disponibilă în peste 37 de orașe din România, dar și în alte două țări, prin Bringo International.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  ​​​​​​​Bringo Mall a înregistrat peste 6.000 de comenzi în primele șase luni de la lansare